نشست و گفتگوی صمیمی رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون با یاوران علمی برگزار شد

۰۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۱ کد : ۴۷۸ خبر اول
تعداد بازدید:۳۰۰
دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، به همراه دکتر فرهاد براتی، معاون مالی و اداری و جمعی از مدیران این معاونت، طی نشستی صمیمی با یاوران علمی دانشگاه، به گفتگو و تبادل نظر پیرامون برنامه‌ها و فعالیت‌های دانشگاه پرداختند.
نشست و گفتگوی صمیمی رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون با یاوران علمی برگزار شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در ابتدای این نشست که در سالن اجتماعات علامه دوانی برگزار شد، دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، ضمن اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی و جمعی از همراهان ایشان در سانحۀ هوایی، به مرور برخی از ویژگی‌های شخصیتی رئیس‌جمهور شهید ایران پرداخت و خاطر نشان نمود: شهید آیت‌الله رئیسی، دست کم در دو حوزه الگو بودند. ایشان در فعالیت‌های خود دارای اخلاص بودند و علاوه بر آن در خدمت به مردم نیز کم‌نظیر بودند. این الگوها می‌توانند به عنوان سرمشق‌هایی برای تمامی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی سطوح قلمداد شوند.

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در ادامه افزود: به دنبال وقوع حادثۀ تلخی که پیش آمد و موجب شهادت آیت‌الله رئیسی و جمعی از همراهان ایشان شد، صحبت‌های حکمیانه رهبر فرزانۀ انقلاب، علاوه بر آنکه تکلیف را برای تمامی ما مشخص نمود، امید را نیز در قلب‌ها ایجاد نمود. بر این اساس بایستی تلاش کنیم تا بدون وارد آمدن هرگونه خللی در فعالیت‌ها، روند موجود را به بهترین شکل ممکن، تداوم بخشیم.

در ادامۀ این نشست، دکتر فارسی‌نژاد و دکتر براتی به بیان مطالبی پیرامون برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های دانشگاه سلمان فارسی کازرون در حوزه‌های مختلف پرداخته و به تشریح اقدامات صورت گرفته در جهت تقویت درآمدهای اختصاصی دانشگاه و همچنین برنامه‌ریزی جهت کاهش هزینه‌ها و بهره‌وری حداکثری از منابع موجود پرداختند.

در بخش پایانی این نشست نیز یاوران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به بیان نقطه‌نظرها، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود برای تقویت فعالیت‌های دانشگاه پرداختند.


( ۳ )

نظر شما :