با صدور حکمی از سوی دکتر غریب فاضل‌نیا صورت گرفت

انتصاب دکتر مهدی رضایی به سمت رئیس مرکز مطالعات فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۱۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۵ کد : ۴۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۷۱
دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، طی حکمی دکتر مهدی رضایی، عضو هیئت علمی بخش زبان و ادبیات فارسی این دانشگاه را به سمت رئیس مرکز مطالعات فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب نمود.
انتصاب دکتر مهدی رضایی به سمت رئیس مرکز مطالعات فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در بخشی از حکم دکتر فاضل‌نیا، خطاب به دکتر رضایی آمده است: « نظر به مراتب تعهد، تخصص، سوابق جناب‌عالی و به استناد مصوبه مربوط به دستور دوازدهم صورت جلسه پنجمین نشست از دور دوم هیات محترم امنای دانشگاه مورخ 17شهریور1399موضوع طرح تاسیس مرکز مطالعات فرهنگی واجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون با لحاظ ماده 10 اساسنامه مصوب طرح یاد شده و به پیشنهاد سرپرست محترم معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، به موجب این ابلاغ، ضمن حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی، از تاریخ 10 مهرماه 1400 به مدت 2 سال به عنوان «رئیس مرکز مطالعات فرهنگی و اجتماعی  دانشگاه» منصوب می‌شوید.»

گفتنی است دکتر مهدی رضایی، متولد سال 1356 است. ایشان پس از گذراندن دوره کارشناسی زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه قم، دوره کارشناسی ارشد این رشته را در دانشگاه شیراز و دوره دکتری را در دانشگاه اصفهان به اتمام رساند. وی از سال 1381 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد جهرم شد و از سال 1387 به عنوان عضو هیئت علمی در گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون مشغول به کار گردید. ایشان در حال حاضر با مرتبه دانشیاری در این دانشگاه مشغول به فعالیت است. دکتر رضایی تاکنون بالغ بر 100 مقاله علمی و پژوهشی، ISI و ارایه شده در همایش‌های علمی مختلف را منتشر نموده است. از جمله سوابق مدیریتی ایشان می‌توان به مدیر آموزش، مدیر گروه ادبیات، سرپرست معاونت دانشجویی (طی دو مقطع) و معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون اشاره کرد.

گفتنی است پس از ظرفیت‌سنجی‌های صورت گرفته و با هدف توسعه و ارتقا خدمات پژوهشی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به جامعه، طرح تأسیس و راه‌اندازی مرکز مطالعات فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون با هدف اجرای طرح‌های پژوهشی متناسب با نیاز جامعه، انجام مطالعات شهری و روستایی و رصد کیفیت زندگی، گردآوری داده‌ها و اطلاعات مورد نیاز جامعه و مطالعات علمی و... در دستورکار این دانشگاه قرار گرفت. پس از تهیه و تدوین آیین‌نامه و اساسنامه مربوطه توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، مجوز شروع به کار این مرکز در پنجمین نشست از دور دوم هیات امنای دانشگاه سلمان فارسی کازرون در تاریخ 17 شهریورماه 1399 صادر و در فروردین ماه 1400 وارد مرحله بهره‌برداری شد. این مرکز در حال حاضر و به دنبال تجهیز و سازماندهی صورت گرفته، آماده ارایه خدمات پژوهشی و مطالعاتی می‌باشد.

 متن حکم دکتر فاضل‌نیا، خطاب به دکتر رضایی بدین شرح است:

 

جناب آقای دکتر مهدی رضایی

عضو محترم هیات علمی بخش زبان و ادبیات فارسی

با سلام و احترام،    

نظر به مراتب تعهد، تخصص، سوابق جناب‌عالی و به استناد مصوبه مربوط به دستور دوازدهم صورت جلسه پنجمین نشست از دور دوم هیات محترم امنای دانشگاه مورخ 17شهریور1399موضوع طرح تاسیس مرکز مطالعات فرهنگی واجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون با لحاظ ماده 10 اساسنامه مصوب طرح یاد شده و به پیشنهاد سرپرست محترم معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، به موجب این ابلاغ، ضمن حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی، از تاریخ 10 مهرماه 1400 به مدت 2 سال به عنوان «رئیس مرکز مطالعات فرهنگی و اجتماعی  دانشگاه»  منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با اتکا به فضل الهی و سرلوحه قراردادن قوانین موضوعه مطابق اساسنامه مربوط به طرح و اصول مصرح در میثاق‌نامه کاری و بیانیه مأموریت دانشگاه، مجدانه تمام تلاش و همت خود را در جهت ساماندهی و ارتقای عملکردی مرکز، همراه با بهره‌گیری از تمام امکانات و منابع و ظرفیت‌های در اختیار، در قالب برنامه‌ریزی‌های اصولی، عملیاتی و هدفمند نسبت به توسعه و اعتلای مرکز فوق به کار بندید.

همواره توفیق روزافزون شما را از ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

 

با آرزوی توفیق الهی

دکتر غریب فاضل‌نیا

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون


( ۳ )

نظر شما :