با صرف اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال صورت پذیرفت

ارتقاء تجهیزات خوابگاهی دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۳۰ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۷:۱۷ کد : ۴۸۷ خبر اول
تعداد بازدید:۲۶۳
دکتر اسماعیل کاظمی، معاون دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در قالب ارائۀ گزارشی از ارتقاء تجهیزات خوابگاهی این دانشگاه خبر داد و اظهار امیدواری نمود با تداوم پشتیبانی‌های دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون و تداوم اجرای برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی هیئت رئیسۀ و معاونت دانشجویی این دانشگاه، بتوان این روند را به نحو مطلوبی ادامه داد.
ارتقاء تجهیزات خوابگاهی دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر کاظمی در این خصوص یادآور شد: به دنبال نیازسنجی‌های صورت گرفته در سطح خوابگاه‌ها و همچنین نشست‌ها و گفتگوهای حضوری رئیس و مجموعۀ معاونت دانشجویی که با دانشجویان ساکن در خوابگاه برگزار گردید، اولویت‌بندی برای ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات خوابگاهی این دانشگاه دنبال شد.

معاون دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون همچنین یادآور شد: از ابتدای امسال و با صرف اعتباری بالغ بر 5میلیارد و 700میلیون ریال، برخی از تجهیزات مورد نیاز از جمله کمد و برخی تجهیزات بهداشتی خریداری شده و علاوه بر آن، فرایند خرید برخی دیگر از تجهیزات خوابگاهی را نیز دنبال کرده‌ایم.

دکتر کاظمی همچنین خاطر نشان نمود: در حال حاضر دانشگاه سلمان فارسی کازرون دارای دو خوابگاه ملکی و استیجاری است که تمامی درخواست‌های اسکان در خوابگاه را پوشش می‌دهند. این خوابگاه‌ها و ارتقاء آنها، از جمله اولویت‌های کاری دانشگاه هستند و برهمین اساس نیز طی ماه‌های گذشته اقدامات گوناگونی از جمله ایجاد پوشش شبکه اینترنت در سطح خوابگاه استیجاری، استقرار و ارائۀ بخشی از خدمات سلف سرویس در محیط خوابگاه، آورهال تجهیزات، بهسازی فضاهای خوابگاهی و... محقق شده و این روند همچنان ادامه خواهد یافت.


( ۴ )

نظر شما :