رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون از برداشته شدن یک گام دیگر در جهت تقویت ساختار دانشگاه خبر داد

هیئت ممیزه مشترک دانشگاه‌های سلمان فارسی کازرون، فسا و جهرم تشکیل شد

۳۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۷:۳۷ کد : ۴۸۸ خبر اول
تعداد بازدید:۳۱۱
با موافقت دکتر زلفی‌گل، مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، هیئت ممیزه مشترک دانشگاه‌های سلمان فارسی کازرون، فسا و جهرم تشکیل شد.
هیئت ممیزه مشترک دانشگاه‌های سلمان فارسی کازرون، فسا و جهرم تشکیل شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ضمن اعلام این خبر، تشکیل این هیئت ممیزه را گامی مهم در جهت تقویت ساختار دانشگاه برشمرد و خاطر نشان نمود: در هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های کاری که برای تقویت هرچه بیشتر دانشگاه سلمان فارسی کازرون و اثربخشی مضاعف آن در نظر گرفته و دنبال کرده‌ایم، تقویت مسائل مرتبط با ساختار این دانشگاه را نیز به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی، دنبال کرده‌ایم. خوشبختانه به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته و با نگاه راهبردی و موثر دکتر زلفی‌گل، مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر سلیمانی، قائم مقام وزیر علوم و رئیس مرکز هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه، گامی مهم در جهت تقویت ساختار دانشگاه سلمان فارسی کازرون برداشته شد و هیئت ممیزه مشترک این دانشگاه به همراه دانشگاه‌های فسا و جهرم تشکیل شد.

دکتر فارسی‌نژاد همچنین ابراز امیدواری نمود با برداشته شدن این گام مهم، شاهد تسریع فرایند ارتقاء اعضاء هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و به دنبال آن ارتقاء جایگاه علمی این دانشگاه باشیم.

گفتنی است تشکیل هیئت ممیزه مشترک دانشگاه‌های سلمان فارسی کازرون، فسا و جهرم، در پی موافقت وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و با ابلاغ رسمی از سوی دکتر سلیمانی، قائم مقام وزیر و رئیس مرکز هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه، طی نامه شماره 75872/15 مورخ 30خردادماه 1403 صورت پذیرفته است.


( ۷ )

نظر شما :