با سخنرانی رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی و به میزبانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون صورت پذیرفت

آیین بزرگداشت روز بسیج اساتید برگزار شد

۰۴ تیر ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۴ کد : ۴۸۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۳۷
همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید، مراسم بزرگداشتی به همت کانون بسیج اساتید شهرستان کازرون و به میزبانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با حضور جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه‌های این شهرستان، برگزار شد.
آیین بزرگداشت روز بسیج اساتید برگزار شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در ابتدای این نشست که به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، دکتر حسین قدیانی، رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی، با بیان سخنانی که به صورت برخط ارائه شد، به طرح برخی از ویژگی‌های علمی و اخلاقی شهید دکتر مصطفی چمران پرداخت و در ادامه، رسالتها و ماموریتهای استاد انقلابی را تشریح نمود.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر عارف، مدیر کانون بسیج اساتید شهرستان کازرون نیز که از دیگر سخنران‌های این مراسم بود، ضمن تبریک فرارسیدن روز بسیج اساتید و گرامیداشت مقام شهید دکتر چمران، طی سخنانی به نقش ارزشمند اساتید بسیجی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و تربیت مدیران متخصص و متعهد آینده نظام اسلامی پرداخت.

گفتنی است، گفتگو و طرح دیدگاه پیرامون فرصت‌ها و چالش‌های پیشِ‌روی بسیج اساتید شهرستان از سوی برخی از اساتید حاضر در این نشست، از جمله دیگر برنامه‌هایی بود که در این آیین اجرا شد. 


( ۱ )

نظر شما :