آیین دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد

۱۷ تیر ۱۴۰۳ | ۱۳:۲۱ کد : ۴۹۲ خبر اول
تعداد بازدید:۱۱۶۲
چهاردهم تیرماه و همزمان با اتمام سال تحصیلی ۱۴۰۳ـ۱۴۰۲، آیین دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون با حضور جمعی از اعضاء هیئت رئیسه، اعضاء هیئت علمی، دانش‌آموختگان دانشگاه سلمان فارسی کازرون و خانواده‌های آنها برگزار شد.
آیین دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، حجت‌الاسلام شهریاری‌پور، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، طی سخنانی در این مراسم، با تبریک اتمام دوران تحصیل دانشجویان، به مسیرهای پیشِ روی آنها و ضرورت تلاش مداوم در طول دوران زندگی و همچنین مسئولیت‌های اجتماعی که در برابر خانواده و جامعه برعهده دارند پرداخت و ابراز امیدواری نمود دانش‌آموختگان این دانشگاه به عنوان قشری از تحصیلکردگان جامعه بتوانند با در نظر داشتن آموزه‌های دینی و اخلاقی، در هر جایگاهی باعث رشد و پیشرفت هرچه بیشتر ایران اسلامی شوند.

در این مراسم همچنین، دکتر بهجتی، از کارآفرینان حوزۀ انرژی و رئیس مرکز نوآوری انرژی دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز طی سخنانی صمیمی با شرکت‌کنندگان، دانش‌آموختگی را به منزلۀ ورود به مرحلۀ جدیدی از زندگی برشمرد و به بیان برخی مسیرهای حرفه‌ای پیشِ روی دانش‌آموختگان، به ویژه در حوزه‌های گوناگون دانش و فناوری پرداخت.

در پایان این برنامه که از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد، دانش‌آموختگان این دانشگاه، پس از خواندن سوگندنامه، لوح و تندیس‌های یادبود دریافت نمودند.

گفتنی است دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون در هفده رشته ـ مقطع تحصیلی، در این دانشگاه تحصیل می‌کنند. دکترای زبان و ادبیات فارسی، کارشناسی ارشد در رشته‌های روانشناسی، آموزش زبان انگلیسی و دو گرایش در رشته زبان و ادبیات فارسی به همراه کارشناسی در رشته‌های شهرسازی، علوم کامپیوتر، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، روانشناسی، فیزیک، مهندسی برق، مهندسی فناوری اطلاعات، ریاضیات و کاربردها و... از جملۀ این رشته‌ها هستند.


( ۳۱ )

نظر شما :