در ادامۀ روند کسب موفقیت‌های مرکز مشاوره، سبک‌زندگی و سلامت دانشگاه سلمان فارسی کازرون صورت پذیرفت /

درخشش کارشناس مرکز مشاوره دانشگاه سلمان فارسی کازرون و دریافت نشان حامی

۲۰ تیر ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۵ کد : ۴۹۴ خبر اول
تعداد بازدید:۳۷۹
به دنبال برگزاری سومین دوره آموزشی سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی ویژۀ کارشناسان مراکز مشاوره و سبک‌زندگی دانشگاه‌های کشور که به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، مرضیه مشایخ، کارشناس مرکز مشاوره و سبک‌زندگی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به عنوان کارشناس منتخب مراکز مشاوره و سبک زندگی منطقه هفت دانشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۲ معرفی و از تلاش‌ها و خدمات وی در این حوزه، تقدیر صورت پذیرفت.
درخشش کارشناس مرکز مشاوره دانشگاه سلمان فارسی کازرون و دریافت نشان حامی

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در اختتامیه این دوره که با حضور دکتر ابراهیم نعیمی، مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، دکتر میرزائی‌شهرابی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد و جمعی از دانشگاهیان کشور برگزار شد، از کارشناسان برگزیده مراکز مشاوره کشور تقدیر صورت پذیرفت. براساس ارزیابی‌های صورت گرفته، مرضیه مشایخ، کارشناس مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، علاوه بر معرفی به عنوان کارشناس منتخب مراکز مشاوره و سبک زندگی منطقه هفت، موفق به دریافت نشان حامی نیز شد.

به دنبال کسب این موفقیت، دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ضمن تبریک به این کارشناس دانشگاه و تقدیر از خدمات و فعالیت‌های مرکز مشاوره، سبک زندگی و سلامت دانشگاه سلمان فارسی کازرون، حضور و فعالیت یاوران علمی توانمند در بخش‌های مختلف دانشگاه را یکی از ظرفیت‌های مطلوب دانشگاه سلمان فارسی کازرون برشمرد و خاطر نشان نمود: مرکز مشاوره، سبک زندگی و سلامت دانشگاه، از جمله مراکز فعالی است که علاوه بر ارائۀ خدمات به دانشجویان و دانشگاهیان، خدمات مختلفی را در سطح جامعه نیز ارائه می‌دهد. حضور و فعالیت اعضاء هیئت علمی توانمند در این مرکز به همراه فعالیت کارشناسان فعال و متخصص، باعث شده این مرکز بتواند نقش‌آفرینی‌های مناسبی در سطح دانشگاه و جامعه داشته باشد. برهمین اساس، در روند برنامه‌ریزی‌های دانشگاه و در جهت تحقق راهبردهای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در تلاش هستیم تا بسترهای مناسبی برای اثرگذاری هرچه بیشتر این مرکز فراهم آوریم.

گفتنی است مرکز مشاوره، سبک زندگی و سلامت دانشگاه سلمان فارسی کازرون تاکنون موفقیت‌های منطقه‌ای و ملی متعددی کسب نموده است. این مرکز علاوه بر ارائۀ خدمات مشاوره‌ای، فعالیت‌های مختلف دیگری از جمله برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی، دایر نمودن غرفه‌ها و فضاهای نمایشگاهی، پایش‌های دوره‌ای و... را نیز انجام می‌دهد.


( ۷ )

نظر شما :