به میزبانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون صورت پذیرفت

چهارمین نشست تخصصی اندیشه‌ورزی در مکتب عاشورا به همراه شعرخوانی آیینی برگزار شد

۲۱ تیر ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۹ کد : ۴۹۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۳۴
چهارمین نشست تخصصی اندیشه‌ورزی در مکتب عاشورا، با سخنرانی دکتر کاظم دهقانیان‌فرد و شعرخوانی آیینی شعرای آیینی کازرون، با حضور جمعی از اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه سلمان فارسی کازرون، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد و جمعی از دانشگاهیان و اهالی فرهنگ کازرون برگزار شد.
چهارمین نشست تخصصی اندیشه‌ورزی در مکتب عاشورا به همراه شعرخوانی آیینی برگزار شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در ابتدای این مراسم، دکتر کاظم دهقانیان‌فرد، به ارائۀ بحثی با عنوان «عاشورا، مباهله‌ای دیگر در حقانیت اهل بیت علیهم‌السلام» پرداخت و بر ضرورت توجه دقیق‌تر به تمامی جنبه‌های عاشورا، میراث فکری و مسئولیت‌هایی که در پی قیام عاشورا برای شیعیان برجای مانده است، تأکید نمود.

همچنین در این مراسم، حجت‌الاسلام عارف، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون نیز طی سخنانی با تقدیر از فعالیت‌ افرادی که با جهاد تبیین به دنبال بیان واقعیت‌های عاشورا و شبهه‌زدایی هستند، خواستار تقویت فعالیت در این حوزه شد.  

در ادامه این مراسم که از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و با همکاری بسیج اساتید و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون برگزار شد، دکتر کاظم دهقانیان‌فرد، حسین عسکری، حسین برزویی، رضا شایسته‌نیا حسین مسرور، ابراهیم بیدارمغز و حسین فروزنده از شعرای آیینی شهرستان کازرون، اشعار آیینی خود را خواندند. مداحی توسط مداح اهل بیت‌(ع)، مهدی خوبانی و تقدیر از شعرای آیینی کازرون، از جمله برنامه‌های دیگری بود که در نشست صورت پذیرفت.


( ۳ )

نظر شما :