پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مناسبت شهادت دکتر اسماعیل هنیه

۱۰ مرداد ۱۴۰۳ | ۲۳:۲۴ کد : ۴۹۷ خبر اول
تعداد بازدید:۱۷۶
در پی شهادت شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، حجت‌الاسلام علیرضا شهریاری‌پور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با صدور پیامی ضمن محکوم نمودن ترور شهید طوفان‌الاقصی، بر ضرورت انتقام و خونخواهی این شهید عزیز تأکید نمود.
پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مناسبت شهادت دکتر اسماعیل هنیه

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، متن پیام حجت‌الاسلام شهریاری‌پور بدین شرح است:

 

«وَ لا تَهِنُوا فِی ابتِغاءِ الْقَومِ اِنْ تَکُونُوا تَأْلَمُونَ فَاِنَّهُمْ یأْلَمُونَ کَما تَأْلَمُونَ وَ تَرْجُونَ مِنَ اللّه‌ِ ما لا یَرجُونَ و کانَ اللهُ عَلیماً حَکیماً»(نساء104)

 

بار دیگر صهیونیسم خونخوار از سر حقارت و ضعف دست به جنایتی زبون زد تا به خیال خام خود محور مقاومت را تضعیف کرده و ایران را در تنگنای سیاسی قرار داده، مفری برای خلاصی خود از مخمصۀ جنگ غزه بیابد.

جنایت اخیر در خاک ایران با حمایت آمریکا و غرب رقم خورد در حالی که گمان سران صهیون بر آن است که این حمایت واقعی و مستدام است لکن ماعندالله و فی علم الله غیر ما قُصِد. این خوش‌خیالی دقیقا همان نقطه آسیب و عامل نابودی او خواهد بود.

جامعۀ دانشگاهی ضمن محکوم نمودن ترور شهید طوفان‌الاقصی، شهید اسماعیل هنیه رضوان الله تعالی علیه، شهادت ایشان را به مردم غزه و فلسطین و جبهۀ مقاومت بویژه مردم ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب، در انتظار انتقام و خونخواهی این شهید عزیز هستیم.

 

10مردادماه 1403

حجت‌الاسلام علیرضا شهریاری‌پور

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون


نظر شما :