دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون از برطرف شدن یکی از چالش‌های دیرینۀ این دانشگاه خبر داد

سه دانشکدۀ دانشگاه سلمان فارسی کازرون، تصویب قطعی شد

۱۹ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۳ کد : ۴۹۸ خبر اول
تعداد بازدید:۵۴۲
به دنبال برگزاری شورای گسترش آموزش عالی کشور و در پی اعلام و ابلاغ مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشکده‌های «علوم انسانی»، «فنی و مهندسی» و «علوم پایه» دانشگاه سلمان فارسی کازرون به تصویب قطعی شورای گسترش آموزش عالی رسید.
سه دانشکدۀ دانشگاه سلمان فارسی کازرون، تصویب قطعی شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ضمن اعلام این خبر، خاطر نشان نمود: مباحث مربوط به ساختار دانشگاه سلمان فارسی کازرون که یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین آنها بحث نهایی شدن سه دانشکده بود، از جمله مباحث کلیدی محسوب می‌شد که تحقق آنها برای دست‌یابی به چشم‌اندازهای توسعه‌ای دانشگاه ضرورت داشت. برهمین اساس فعالیت‌ها و پیگیری‌های مربوط به این موضوع را در دستورکار فعالیت‌های مدیریتی دانشگاه قرار دادیم و خوشبختانه با تصویب شورای گسترش آموزش عالی کشور، این مهم، محقق شد.

وی همچنین با تقدیر از همراهی‌های صورت گرفته از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، شورای گسترش آموزش عالی و همچنین تلاش‌های دنبال شده در سطح دانشگاه سلمان فارسی کازرون، افزود: اکنون و به دنبال تصویب قطعی سه دانشکدۀ دانشگاه سلمان فارسی کازرون، علاوه بر اینکه یکی از چالش‌های دیرینۀ این دانشگاه برطرف گردیده و چارت و ساختار آن اصلاح شده و ارتقاء یافته است، زمینۀ مناسبی برای تقویت فعالیت‌های علمی و پژوهشی اعضاء هیئت علمی و دانشجویان نیز فراهم شده است. تسریع در افزایش رشته‌ـ‌مقطع‌های تحصیلی مطابق با سند راهبردی دانشگاه، یکی از دستاوردهای این موضوع می‌تواند باشد که در این زمینه نیز پیگیری‌هایی را در سطح وزارتخانه دنبال کرده و امیدواریم به زودی شاهد دستاوردهای مناسبی در این حوزه نیز باشیم.


( ۸ )

نظر شما :