آماده‌سازی سراهای دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برای شروع سال تحصیلی جدید

۲۱ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۸:۳۳ کد : ۵۰۸ خبر اول
تعداد بازدید:۸۲۰
در آستانۀ شروع سال تحصیلی جدید دانشگاه‌های کشور، دکتر اسماعیل کاظمی، معاون دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، از آماده‌سازی سراهای دانشجویی این دانشگاه جهت اسکان دانشجویان خبر داد.
آماده‌سازی سراهای دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برای شروع سال تحصیلی جدید

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر کاظمی با اشاره به زیرساخت‌های سراهای دانشجویی این دانشگاه، خاطر نشان نمود: دانشگاه سلمان فارسی کازرون دارای دو سرای دانشجویی ملکی و استیجاری است که هر دو در فضاهای دانشگاهی قرار دارند. براساس تأکیدات ریاست دانشگاه، ارتقاء خدمات سراهای دانشجویی و بهبود کیفیت آنها در اولویت برنامه‌های معاونت دانشجویی قرار گرفته و بر همین اساس نیز طی سال گذشته علاوه بر استقرار دانشجویان دختر دانشگاه در سرای دانشجویی فاطمیه و ارائۀ خدماتی از جمله پوشش اینترنتی، استقرار خدمات سلف سرویس در محیط سرای دانشجویی و...، تلاش شد تا خدمات ارائه شده در سرای دانشجویی سلمان فارسی که توسط دانشجویان پسر این دانشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز مطابق با استانداردهای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارائه شود.

دکتر کاظمی با تقدیر از تلاش‌های مجموعۀ همکاران حوزۀ معاونت دانشجویی و سایر بخش‌های دانشگاه که پشتیبانی‌ها و همکاری‌های لازم را داشته‌اند، به نیازسنجی و بررسی‌های صورت گرفته برای بهبود فضای سراهای دانشجویی اشاره و خاطر نشان نمود: از فرصت تعطیلات تابستان و خالی بودن سراهای دانشجویی دانشگاه برای بررسی مجدد فضای آنها استفاده شد و با اولویت‌بندی‌های انجام شده، مجموعه‌ای از اقدامات مورد نیاز این سراهای دانشجویی صورت پذیرفت. رفع نواقص تأسیساتی، نظافت کلی، تعویض برخی اقلام تأسیساتی و... از جمله اقداماتی بودند که جهت آماده‌سازی سراهای دانشجویی برای پذیرش دانشجویان در سال تحصیلی جدید انجام شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون همچنین با دعوت از دانشجویان برای دنبال نمودن اطلاعیه‌های مربوط به سراهای دانشجویی، سلف سرویس و سایر امور دانشجویی از طریق درگاه‌های رسمی این دانشگاه، افزود: در تلاش هستیم تا استانداردهای لازم برای سکونت مطلوب، آسایش و رفاه دانشجویان را در سطح سراهای دانشجویی فراهم آوریم. همچنین برنامه‌ریزی‌ها برای انجام فعالیت‌های مختلف فوق برنامه و رویدادهای مختلف دانشجویی و فرهنگی برای سال تحصیلی جدید در سطح سراهای دانشجویی این دانشگاه شروع شده تا بتوانیم فضای سراهای دانشجویی را از این نظر نیز به فضایی توأم با آسایش و نشاط دانشجویی تبدیل کنیم. 

 

 

 

 


( ۱۹ )

نظر شما :