دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون خبر داد

قرارداد تکمیل ۴۱ فضای اداری و پژوهشی جدید دانشگاه سلمان فارسی کازرون، منعقد شد

۲۶ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۹:۰۴ کد : ۵۱۲ خبر اول
تعداد بازدید:۲۳۸
با تأمین اعتباری بالغ بر ۱۶۰میلیارد ریال، قرارداد تکمیل طبقه دوم ساختمان مجموعۀ کلاس‌های دانشگاه سلمان فارسی کازرون واقع در پردیس این دانشگاه که شامل ۴۱ فضای اداری و پژوهشی جدید است، منعقد شد.
قرارداد تکمیل ۴۱ فضای اداری و پژوهشی جدید دانشگاه سلمان فارسی کازرون، منعقد شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ضمن اعلام این مطلب خاطر نشان نمود: به دنبال مدیریت بهینۀ فضاهای کالبدی دانشگاه و در پی انتقال هر سه دانشکدۀ دانشگاه سلمان فارسی کازرون به پردیس، افزایش فضاهای اداری و پژوهشی مورد نیاز را دنبال کردیم. بر همین اساس نیز بررسی‌ها و پیگیری‌های لازم صورت پذیرفت و با اولویت‌بندی پروژه‌ها، تکمیل گام به گام طرح‌های نیمه‌تمام را در دستورکار دانشگاه قرار دادیم.

دکتر فارسی‌نژاد همچنین افزود: در نخستین گام و باتوجه به شرایط و موقعیت ساختمان نیمه تمام مجموعۀ کلاس‌ها و پیوستگی آن با ساختمان دانشکدۀ علوم پایه، تکمیل و راه‌اندازی طبقۀ دوم این ساختمان به مناقصه گذاشته شد. اکنون قرارداد اجرای این پروژه منعقد شده و انتظار می‌رود با تکمیل و بهره‌برداری از آن، بخش قابل‌توجهی از کمبود فضاهای اداری و پژوهشی دانشگاه برطرف شود.

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون ضمن بیان جزئیات بیشتری از این پروژه، خاطر نشان نمود: با تکمیل این پروژه، در مجموع، 41 اتاق با کاربری‌های مختلف پژوهشی و دفتر اساتید، به همراه برخی فضاهای اداری دیگر به زیرساخت‌های موجود دانشگاه اضافه خواهد شد. پیمانکار در این پروژه، کارهای باقی‌مانده را که شامل اجرای تأسیسات، نازک‌کاری، عایق‌کاری و سایر اقدامات مورد نیاز برای تکمیل و شروع بهره‌برداری از آن است دنبال خواهد نمود و پیش‌بینی شده تا مهرماه سال 1404، این طرح را تکمیل و آمادۀ بهره‌برداری نماید.  

گفتنی است پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در کیلومتر 5 جاده کازرون ـ بوشهر واقع شده است. این پردیس که یکی از بزرگترین پروژه‌های توسعه‌ای دانشگاه‌های استان فارس محسوب می‌شود، دارای زیرساخت‌های مختلفی از جمله ساختمان دانشکدۀ علوم پایه، سلف سرویس مرکزی، بازارچه دانشجویی و زمین چمن مصنوعی است. علاوه بر این زیرساخت‌ها که در حال بهره‌برداری هستند، برخی پروژه‌های دیگر نیز همچون خوابگاه خیّرساز و ساختمان دانشکده فنی و مهندسی نیز در این پردیس دانشگاهی، در دست احداث است. 


( ۸ )

نظر شما :