همزمان با هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید صورت پذیرفت

دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شهدای والامقام، تجدید میثاق‌ کردند

۰۲ مهر ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۶ کد : ۵۱۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۵۰
صبح امروز، دوم مهرماه و همزمان با هفتۀ دفاع مقدس، مراسم گرامیداشت این ایام و تجدید میثاق با شهدا، با حضور جمعی از دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد.
دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شهدای والامقام، تجدید میثاق‌ کردند

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، حجت‌الاسلام علیرضا شهریاری‌پور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، طی سخنانی در این مراسم که در جوار قبور مطهر شهدا گمنام برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد مبارک ماه ربیع‌الاول، بر ضرورت تبیین دفاع مقدس برای نسل جوان و همچنین فراگیری آموزه‌هایی از منش رفتاری شهدا و ایثارگرانی که با جان عزیز خویش از ایران اسلامی دفاع کردند، تأکید کرد.

حجت‌الاسلام شهریاری‌پور همچنین با ذکر حدیثی، خوب گوش کردن و خوب شنیدن را از ضرورت‌های زندگی برشمرد که نتیجۀ آن در قالب فهم درست و به دنبال آن، عمل درست نمایان می‌شود. وی شهداء والامقام ایران اسلامی را مصداقی از این موضوع برشمرد و رشادت‌های آنها را برخاسته از عمق فهم و درکی دانست که نسبت به شرایط جامعه و آموزه‌های دین مبین اسلام داشتند.

در این مراسم همچنین علاوه بر قرائت زیارت عاشورا، دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون ضمن گلباران قبور مطهر شهدا گمنام، در آغاز شروع سال تحصیلی جدید با آرمان‌های شهدا و ایثارگران تجدید میثاق کردند.

گفتنی است این مراسم از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه برگزار شد. 


( ۴ )

نظر شما :