همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور صورت پذیرفت

برپایی تجمع بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله و محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی توسط دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۰۸ مهر ۱۴۰۳ | ۱۴:۳۸ کد : ۵۱۸ خبر اول
تعداد بازدید:۳۵۰
ظهر امروز، ۸ مهرماه، دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور، با برپایی تجمعی، ضمن بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله، جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.
برپایی تجمع بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله و محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی توسط دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، حجت‌الاسلام علیرضا شهریاری‌پور، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، طی سخنانی در این تجمع ضمن تسلیت شهادت شهید سیدحسن نصرالله و سایر شهدا مقاومت، به وقایع یک سالۀ اخیر در غزه و جهان اسلام اشاره و بر لزوم تداوم بیداری و توجه به ابعاد مختلف آنچه در حال وقوع است، به ویژه از سوی دانشگاهیان تأکید کرد.

وی در ادامه ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی، خاطر نشان نمود: جنایت‌های رژیم صهیونیستی به غزه و لبنان محدود نخواهد شد چراکه این رژیم منحوس به خیال باطل خود، به دنبال حذف تمام جبهۀ مقاومت است. اما همانگونه که مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند، جبهۀ مقاومت با صلابت و اقتدار پیروز نهایی این جنگ خواهد بود. در این مسیر بایستی به هر طریق ممکن به محور مقاومت و حزب‌الله سرافراز کمک کنیم و خواب را از چشمان غاصبان صهیونیستی بگیریم.

گفتنی است تلاوت قرآن توسط دکتر دهداری، عضو هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و قرائت بیانیۀ پایانی توسط یکی از دانشجویان فعال حوزۀ فرهنگی، از دیگر برنامه‌های این تجمع بود که با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد.


( ۳ )

نظر شما :