ارتقاء عضو هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مرتبه دانشیاری

۱۵ مهر ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۱ کد : ۵۲۲ خبر اول
تعداد بازدید:۳۰۸
دکتر لیلا شاملی، عضو هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مرتبه دانشیاری ارتقاء یافت.
ارتقاء عضو هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مرتبه دانشیاری

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، پرونده ارتقاء دکتر لیلا شاملی، عضو هیئت‌علمی بخش روانشناسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون از مرتبه استادیاری به دانشیاری، در جلسه هیئت ممیزه که در تاریخ 9 مهرماه 1403 برگزار گردید، بررسی شد و مورد موافقت قرار گرفت و بدین ترتیب، وی نخستین دانشیار گروه روانشناسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون شد.

دکتر لیلا شاملی، تاکنون فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی متعددی را انجام داده است. از دستاوردهای علمی ایشان می‌توان به انتشار 26 مقاله چاپ شده در مجلات معتبر علمی ISI و علمی پژوهشی و 10 مقاله ارائه شده در کنفرانس‌ها و همایش‌های معتبر داخلی و خارجی و تألیف یک عنوان کتاب اشاره کرد.

به دنبال ارتقاء مرتبه علمی این عضو هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون طی پیامی با تبریک این موفقیت به دکتر شاملی، ضمن تصریح بر توانمندی‌های علمی و پژوهشی اعضاء هیئت علمی این دانشگاه، خاطر نشان نمود: گروه روانشناسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، از جمله گروه‌های علمی برجستۀ این دانشگاه است که علاوه بر ارائۀ خدمات آموزشی به دانشجویان، فعالیت‌های مختلف پژوهشی را نیز دنبال کرده و خدمات مختلفی را به دانشجویان و حوزۀ مأموریتی خارج از دانشگاه نیز ارائه می‌دهد. ارتقاء دکتر شاملی در بخش روانشناسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، علاوه بر آنکه نشان‌دهندۀ توانمندی‌های بالای علمی ایشان است، نوید دهندۀ افق کاری بهتری برای توسعۀ هرچه بیشتر خدمات آموزشی و پژوهشی این دانشگاه نیز محسوب می‌شود.


( ۱۵ )

نظر شما :