با صدور حکمی از سوی دکتر علیرضا فارسی‌نژاد صورت پذیرفت

انتصاب دکتر سعید فلاحی به سمت سرپرست مدیریت امور پژوهشی و فناوری

۱۸ مهر ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۵ کد : ۵۲۳ خبر اول
تعداد بازدید:۲۶۵
دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، طی حکمی، دکتر سعید فلاحی، استادیار بخش ریاضیات و کاربردها این دانشگاه را به سمت سرپرست مدیریت امور پژوهشی و فناوری دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب نمود.
انتصاب دکتر سعید فلاحی به سمت سرپرست مدیریت امور پژوهشی و فناوری

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در بخشی از حکم دکتر فارسی‌نژاد، خطاب به دکتر فلاحی آمده است: «نظر به مراتب تعهد و سوابق جناب‌عالی، به استناد بند 2- 7- (1) از فصل دوم «مجموعه اهداف، وظایف و پست‌های سازمانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون» و به پیشنهاد معاون محترم آموزشی و پژوهشی دانشگاه، به موجب این ابلاغ، ضمن حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به عنوان سرپرست مدیریت امور پژوهشی و فناوری دانشگاه منصوب می‌شوید».

گفتنی است دکتر سعید فلاحی، استادیار بخش ریاضیات و کاربردها دانشگاه سلمان فارسی کازرون است و تاکنون مقاله‌های علمی متعددی را منتشر نموده‌اند که از جمله آنها می‌توان به چندین عنوان مقاله ISI و علمی پژوهشی و نیز انتشار چندین عنوان مقاله در کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی اشاره کرد. ایشان تا کنون کتاب‌هایی را در حوزه ریاضی نیز منتشر نموده‌اند.

متن حکم دکتر فارسی‌نژاد، خطاب به دکتر فلاحی بدین شرح است:

 

«باسمه تعالی

جناب آقای دکتر سعید فلاحی

رئیس محترم دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت

با سلام و احترام،

نظر به مراتب تعهد و سوابق جناب‌عالی، به استناد بند 2- 7- (1) از فصل دوم « مجموعه اهداف، وظایف و پستهای سازمانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون » و به پیشنهاد معاون محترم آموزشی و پژوهشی دانشگاه به موجب این ابلاغ، ضمن حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به عنوان سرپرست مدیریت امور پژوهشی و فناوری  دانشگاه منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با اتکاء به فضل الهی و سرلوحه قراردادن قوانین موضوعه و اصول مصرح در میثاق‌نامه کاری و بیانیه مأموریت دانشگاه، مجدانه تمام تلاش و همت خود را در جهت هماهنگی، ساماندهی و ارتقای عملکردی حوزه مدیریت امور پژوهش و فناوری دانشگاه، همراه با تسریع در انجام امور و دقت نظرهای کارشناسی و با بهره‌گیری از تمام امکانات و منابع و ظرفیت‌های در اختیار، در قالب برنامه‌ریزی‌های اصولی و عملیاتی و هدفمند نسبت به انجام وظایفی که بر عهده گرفته‌اید (به شرح پیوست) به کار بندید.

همواره توفیق روزافزون شما را از ایزد منان مسئلت می‌نمایم.»

گفتنی است دکتر علیرضا فارسی‌نژاد همچنین طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های دکتر علیرضا راستی در دوران تصدی این سمت، تشکر و قدردانی به عمل آورد.


( ۶ )

نظر شما :