برپایی نمایشگاهی از آثار عکاسی دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۲۵ مهر ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۵ کد : ۵۲۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۶
نمایشگاه عکس «من با طبیعتم»، شامل ۲۰ عکس از ۲۰ دانشجوی عکاس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با حضور دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه و دکتر علی غفارپناه، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون افتتاح شد.
برپایی نمایشگاهی از آثار عکاسی دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، این نمایشگاه شامل گزیده‌ای از آثار ارسال شده به مسابقۀ عکس دانشجویی است که توسط کانون محیط‌زیست دانشگاه سلمان فارسی کازرون برپا شد. طی برپایی این مسابقه، 35دانشجو در مجموع 224 عکس را با محور طبیعت و جاذبه‌های طبیعی مناطقی که در آنها زندگی می‌کنند، ارسال نمودند. پس از داوری آثار و مشخص شدن نفرات برتر، نمایشگاهی از گزیدۀ آثار ارسال شده نیز برپا شد.

در این نمایشگاه آثاری از احسان کازرونی، جعفر رحمانی‌زاده، ریحانه شجاعی، زینب متوسلانی، سجاد خسرویان، شقایق پاکی، عاطفه رجایی، علی مختاری، علی مرادزاده، فاطمه پوریده، ماندانا بازیار، محمد رحمانی، محمدامین اسداللهی‌فر، مریم تقی‌نژاد، مژده حاجیانی، ملیکا مردانی، مهشید جمالی، نگین مجری، هانیه رمضانی و هدی هوشمند، از دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون به نمایش درآمده است.

گفتنی است این نمایشگاه که از سوی کانون محیط‌زیست دانشگاه سلمان فارسی کازرون و با پشتیبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه برپا شده، از 24 الی 29مهرماه در طبقۀ اول ساختمان دانشکدۀ علوم پایه دانشگاه دایر است.


( ۴ )

نظر شما :