دیدار و گفتگوی جمعی از اعضاء شورای صنفی و نمایندگان دانشجویان با رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۲۶ مهر ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۵ کد : ۵۳۰ خبر اول
تعداد بازدید:۱۴۷
عصر سه‌شنبه، ۲۴ مهرماه، جمعی از اعضاء شورای صنفی و نمایندگان دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ضمن دیدار با دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه و برخی از معاونان و مدیران، پیرامون مسائل مختلف صنفی دانشجویان گفتگو و تبادل‌نظر نمودند.
دیدار و گفتگوی جمعی از اعضاء شورای صنفی و نمایندگان دانشجویان با رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در ابتدای این نشست، اعضاء شورای صنفی و نمایندگان دانشجویان، به تشریح مسائل و طرح برخی نقطه‌نظرها پیرامون امور مختلف از جمله کلاس‌های دانشکدۀ علوم انسانی، بوفه، خوابگاه و... پرداختند.

در ادامۀ این نشست، دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، با تأکید بر ضرورت پویایی و حساس بودن دانشجوها نسبت به مسائل مختلف پیرامون خود از جمله مسائل مرتبط با دانشگاه، برخورداری از چنین روحیه‌ای را ظرفیت مناسبی برای ایجاد نشاط دانشجویی برشمرد و خاطر نشان نمود: در سیستم‌های مدیریتی، می‌توان با تکیه به درک متقابل، مشارکت و همراهی همۀ اجزاء مجموعه را ایجاد نمود و به دنبال آن مسیر فعالیت‌ها را بهبود بخشید. خوشبختانه در فضای دانشگاه نیز، دانشجویان می‌توانند با تکیه به نشاط دانشجویی و روحیۀ مطالبه‌گری منطقی و توأم با گفتگو و طرح پیشنهاد، به عنوان عضوی از بدنۀ دانشگاه به تحقق چنین فرایندی کمک نمایند.    

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در ادامه ضمن تشریح امور مختلف دانشگاه و بیان دلایل تصمیم‌گیری‌های مختلفی که در امور گوناگون صورت پذیرفته، در خصوص موارد مطرح شده به ارائۀ توضیح پرداخت و خاطر نشان نمود: در تمامی این تصمیم‌گیری‌ها، علاوه بر آنکه محدودیت‌ها و اقتضائات بودجه‌ای را در نظر داشته‌ایم، سعی کرده‌ایم با در نظر داشتن افق بلندمدت فعالیت دانشگاه و بهره‌وری مناسب از فضاهای گوناگون اقدام کنیم. مواردی همچون انتقال دانشکدۀ علوم انسانی و انتقال سلف سرویس با همین چشم‌انداز دنبال شده است. این روند همچنان دنبال می‌شود و به زودی بخش‌های دیگری از دانشگاه نیز برای افزایش سطح خدمات‌دهی به دانشجویان، در محدودۀ پردیس مستقر خواهند شد.  

دکتر فارسی‌نژاد همچنین ضمن تأکید بر لزوم بهبود مداوم خدمات ارائه شده به دانشجویان، خاطر نشان نمود: درخصوص برخی مواردی که مطرح شد، از جمله بوفه و کلاس‌های دانشکدۀ علوم انسانی نیز هم ظرفیت بخش خصوصی را مجدداً فعال کرده‌ایم و به زودی شاهد شروع به کار مجدد خدمات‌دهی بازارچه دانشجویی خواهیم بود و هم در حال بررسی کارشناسی برای بهبود فنی کلاس‌های دانشکدۀ علوم انسانی هستیم.

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون همچنین ضمن اشاره به محقق شدن عمدۀ مطالبه‌هایی که در دوره‌های قبل از سوی دانشجویان مطرح شده بود، جامعۀ پرنشاط دانشجویی را همچون بازویی مشورتی و آگاه برای کمک به بهبود فعالیت‌های دانشگاه برشمرد و به تشریح برخی دیگر از فعالیت‌های صورت گرفته از جمله پیگیری‌‌های مربوط به خوابگاه خیّرساز، تکمیل مرحله به مرحلۀ ساختمان مجموعه کلاس‌ها، فعال نمودن کارگاه احداث ساختمان دانشکده فنی و مهندسی، بهبود محوطه‌سازی پردیس، ایجاد فضای جدید کارگاه کامپیوتر و... اشاره کرد.


( ۱ )

نظر شما :