ارتقا تجهیزات خوابگاهی دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۲۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۸ کد : ۵۴ خبر اول
تعداد بازدید:۱۹۴۴
با هدف بهبود کمّی و کیفی خدمات خوابگاهی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان تجهیزات خوابگاهی خریداری شد.
ارتقا تجهیزات خوابگاهی دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، سیدهاشم خاتمی، معاون دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ضمن اعلام این مطلب و با تقدیر از همکاری صندوق رفاه دانشجویان و همچنین حمایت‌های دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون برای تهیه این اقلام، خاطر نشان نمود: دانشگاه سلمان فارسی کازرون به لحاظ خدمات خوابگاهی، بضاعت محدودی دارد، اما با این وجود تلاش شده است تا از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای بهبود کمّی و کیفی خدمات خوابگاهی استفاده شود. از جمله طی سال‌های اخیر با حمایت دکتر فریدون مهبودی، یکی از خیّرین محترم شهرستان کازرون، کار احداث خوابگاه 340 نفره دختران در پردیس دانشگاه شروع شده است که انتظار می‌رود کار ساخت آن با حمایت‌های سایر خیّرین سرعت بیشتری به خود بگیرد. همچنین تلاش کرده‌ایم تجهیزات خوابگاه‌های فعلی را نیز ارتقا بخشیم که خوشبختانه در آغاز شروع سال تحصیلی موفق به تحقق این موضوع شدیم.

معاون دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون همچنین خاطر نشان نمود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و برگزاری کلاس‌های غیرحضوری و مجازی، معاونت دانشجویی از این فرصت استفاده کرد و تجهیزات مورد نیاز سلف سرویس و خوابگاه را خریداری نمود.

خاتمی همچنین افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا بیش از یک میلیارد تومان تجهیزات آشپزخانه‌ای برای سلف سرویس دانشگاه با هدف صنعتی کردن آن خریداری شده است و همچنین بالغ بر 500 میلیون تومان تجهیزات با همکاری صندوق رفاه دانشجویان برای خوابگاه‌های دانشجویی خریداری شد.

گفتنی است تجهیزات خریداری شده شامل اقلامی همچون 120 عدد تخت‌خواب، 20 دستگاه یخچال، دو دستگاه تلویزیون 55 اینچ، 20 عدد کمد، چهار درب فلزی و یک عدد جارو برقی خوابگاهی است.

 

 

 


( ۱۰ )

نظر شما :