طی چهار روز متوالی و در بخش‌های جداگانه غیرحضوری و حضوری صورت پذیرفت

آیین استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد

۲۸ مهر ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۸ کد : ۶۱ خبر اول
تعداد بازدید:۹۶۶
طی روزهای یکشنبه تا چهارشنبه، ۲۵ الی ۲۸ مهرماه، آیین استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه سلمان فارسی کازرون در بخش‌های جداگانه‌ حضوری و غیرحضوری برگزار گردید.
آیین استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در افتتاحیه این آیین که صبح روز یکشنبه و در بستر مجازی برگزار گردید، ضمن تبریک پذیرفته شدن دانشجویان جدید در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، فرصت دوران تحصیل در دانشگاه را یکی از فرصت‌های ارزشمند در طول زندگی هر فرد برشمرد و خاطر نشان نمود: با استفاده حداکثری از این دوران می‌توان هم توشه‌ی پرباری از دانش را به دست آورد و هم با حضور و فعالیت در برنامه‌های مختلفی فرهنگی، مذهبی، علمی و... تجربه‌های ارزشمندی را برای ورود به دوران بعدی زندگی کسب نمود. خوشبختانه دانشگاه سلمان فارسی کازرون به عنوان قطب علمی منطقه و تنها دانشگاه دولتی در غرب استان فارس، ظرفیت‌های بالایی برای تحقق این موارد دارد که می‌تواند موجب رشد هرچه بیشتر دانشجویان شود.

ایشان همچنین با برشمردن ظرفیت‌ها و بسترهای مختلف موجود در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، حضور و فعالیت اعضا هیئت علمی توانمند و همیاران علمی متعهد را در کنار زیرساخت‌های مناسب آموزشی، پژوهشی، آزمایشگاهی، فرهنگی و... از جمله مزیت‌های برجسته دانشگاه سلمان فارسی کازرون برشمرد و ضمن اشاره به روند آماده‌سازی دانشگاه برای حضوری شدن، خاطر نشان نمود: باتوجه به سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های وزارت علوم، روند آماده‌سازی دانشگاه برای حضوری شدن را آغاز کرده‌ایم و متناسب با برنامه‌های اعلام شده از سوی وزارت عتف، در دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز میزبان دانشجویان خواهیم بود.

پس از ایشان دکتر بهروز خسروپور، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه و دکتر یاسر خواجوی، مدیر امور آموزش دانشگاه سلمان فارسی کازرون ضمن ارایه توضحیاتی در خصوص ظرفیت‌های علمی و آموزشی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و مروری بر قوانین و آیین‌نامه‌های آموزشی، به پرسش‌های دانشجویان در این حوزه پاسخ دادند.

روز دوشنبه، 26 مهرماه نیز دکتر ابراهیم اژدری، معاون فرهنگی و اجتماعی، سیدهاشم خاتمی، معاون دانشجویی، دکتر مسلم عباسی، رئیس مرکز مشاوره، بهداشت و درمان، ابراهیم آروند، مدیر امور دانشجویی و عبدالکریم عباسی، مدیر امور فرهنگی در سخنرانی‌های جداگانه‌ای به معرفی حوزه‌های مختلف کاری دانشگاه پرداختند و به پرسش‌های دانشجویان پاسخ گفتند.

طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نیز دانشجویان ورودی جدید دانشگاه سلمان فارسی کازرون با حضور در دانشگاه و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در قالب گروه‌های ده نفره از فضاهای مختلف دانشگاه بازدید کردند.

گفتنی است آیین استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه سلمان فارسی کازرون از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و با همکاری دانشجویان فعال در بسیج دانشجویی، انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی برگزار گردید.

 

گزارش تصویری این آیین را در اینجا مشاهده کنید.


( ۶ )

نظر شما :