به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و با حضور امام جمعه و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون صورت پذیرفت

پیاده‌روی خانوادگی اعضاء هیئت علمی و همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد

۰۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۷ کد : ۶۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۱۱
صبح امروز، ۴ آبان‌ماه، به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی، برنامه پیاده‌روی خانوادگی اعضاء هیئت علمی و همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در پردیس این دانشگاه برگزار شد. در این برنامه که با حضور حجت‌الاسلام محمد صباحی، امام جمعه کازرون، محمدرضا عظیمی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون، اعضا هیئت رئیسه و جمعی از اعضا هیئت علمی و همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و خانواده‌های آنها برگزار گردید، شرکت‌کنندگان مسیرهایی را در محوطه طبیعی پردیس ۷۸ هکتاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون پیمودند.
پیاده‌روی خانوادگی اعضاء هیئت علمی و همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در ابتدای این برنامه، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ضمن تبریک هفته تربیت‌بدنی به تشریح برخی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این دانشگاه جهت تقویت زیرساخت‌ها و توسعه فعالیت‌های ورزشی پرداخت و با تقدیر از همراهی‌ها و حمایت‌های امام جمعه کازرون و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون، خاطر نشان نمود: خوشبختانه به دنبال اهتمام و تلاش‌هایی که بین مجموعه اعضاء هیئت علمی و همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون ذیل تحقق میثاق‌نامه کاری این دانشگاه و همچنین تحقق سیاست‌گذاری‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وجود دارد، طی ماه‌های گذشته هم زمین چمن مصنوعی پردیس به بهره‌برداری رسید و هم تجهیزات جدیدی به سالن ورزشی این دانشگاه اضافه شد. امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد تا سطح کیفی و کمی خدمات دانشگاه در حوزه ورزش و تربیت‌بدنی نیز همانند سایر حوزه‌ها و بخش‌ها بیش از پیش ارتقا یابد.

در ادامه، حجت‌الاسلام محمد صباحی، امام جمعه کازرون، طی سخنانی با تقدیر از رویکردهای دانشگاه سلمان فارسی کازرون، خاطر نشان نمود: خوشبختانه شاهد هستیم که دانشگاه سلمان فارسی کازرون در حوزه‌های فرهنگی و به ویژه در فعالیت‌هایی که رویکردهای فرهنگ‌سازی دارند، در سطح شهرستان پیش‌رو است و جای خرسندی است که این دانشگاه به عنوان یکی از فعال‌ترین نهادهای دولتی شهرستان، چنین فعالیت‌هایی دارد.

امام جمعه کازرون در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن تأکید بر توجه جدی به ورزش، خاطر نشان نمود: دین مبین اسلام به سلامت جسم اهمیت زیادی داده است، تا آنجا که حتی اگر تشخیص داده شود که روزه هم برای بدن ضرر دارد، توصیه می‌کند که روزه گرفته نشود. بر این اساس، وقتی ورزش می‌تواند سلامتی جسم و جان را به دنبال داشته باشد، ضروری است به عنوان یکی از فعالیت‌های مستمر در برنامه‌های روزانه هر فرد به ویژه کارکنان ادارات و سازمان‌ها و علی‌الخصوص دانشگاهیان، قرار گیرد.

گفتنی است در پایان این برنامه که از سوی اداره ورزش و تربیت‌بدنی معاونت دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار گردید، به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان هدایایی اهدا شد و با صرف صبحانه از حاضرین پذیرایی به عمل آمد. رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون نیز هدایایی به نوجوانان شرکت کننده در این پیاده‌روی، اهدا نمود.

همچنین پس از پایان این برنامه، عظیمی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون، به همراه اعضا هیئت رئیسه دانشگاه سلمان فارسی کازرون از زمین چمن مصنوعی پردیس دانشگاه بازدید نمودند و پیرامون فعالیت‌های مشترک آتی، بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

 

 


( ۱ )

نظر شما :