اطلاعیه نامنویسی دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی ۱۴۰۴

باسمه تعالی
اطلاعیه ثبت نام دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی 1404
(با آزمون و پذیرش صرفا ًبراساس سوابق تحصیلی )
با سلام و تحیت. ضمن عرض تبریک، خیرمقدم و آرزوی موفقیت برای پذیرفتهشدگان رشته های مقطع کارشناسی با آزمون و پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی سال تحصیلی 1405-1404 دانشگاه سلمان فارسی کازرون، خواهشمند است به منظور تکمیل ثبت نام به نکات زیر توجه نمایید:
الف) تهیه مدارک مشترک و مورد نیاز برای ثبت نام از پذیرفته شدگان:
هریک از پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی(پذیرش با آزمون یا صرفاً براساس سوابق تحصیلی بدون آزمون روزانه و نوبت دوم ) باید، مدارک لازم را برای ثبت نام در دانشگاه محل قبولی تهیه و تحویل نمایند.
1)ارائه اصل شناسنامه و یک سری کپی برابر با اصل ازتمام صفحات شناسنامه.(کپی برابر با اصل در دفتر اسناد رسمی انجام شود)
2)ارائه اصل کارت ملی و یا رسید ثبت نام کارت هوشمند ملی و یک سری کپی برابر با اصل کارت ملی(پشت و رو).(کپی برابر با اصل در دفتر اسناد رسمی انجام شود)
یادآوری: دانشجو اصل شناسنامه و کارت ملی را روز ثبتنام با خود داشته باشد.
3)شش قطعه عکس تمام رخ (4×3) تهیه شده در سال جاری و با رعایت شئونات اسلامی.
4)استعلام : با مراجعه به سامانه https://emt.medu.ir و مشخص نمودن نظام آموزشی نسبت به ثبت درخواست الکترونیکی «تأییدیه تحصیلی» و «سوابق تحصیلی (سه سال آخر تحصیل دوره متوسطه)» اقدام نموده و پس از پر کردن اطلاعات درخواستی کد پیگیری جداگانه برای دو مدرک دریافت و پرینت گرفته و به همراه بقیه مدارک تحویل دهید.
تبصره1: برخی دانش آموزان دارای بیش از یک نوع دیپلم هستند، لذا افرادی که در رشته های صرفاً با سوابق تحصیلی پذیرفته شده اند باید همان دیپلم اعلام شده در فایل اطلاعات قبولی را به دانشگاه ارائه نمایند.
تبصره2: دارندگان دیپلم شاخه نظری (نظام ترمی واحدی یا سالی واحدی) در زمان ثبت درخواست مدارک فوق علاوه بر مدرک دیپلم، باید مراحل فوق را برای درخواست تاییدیه تحصیلی مدرک پیش دانشگاهی اجرا نمایند.
الف)برای فارغ التحصیلان شهریور سال 1395 و بعد از آن نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل نمی باشد.
ب)اما فارغ التحصیلان خرداد سال 1395 و قبل از آن با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام در دانشگاه ها اعلام شده باید به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیل خود مراجعه کنند تا مسئول مربوطه بعد از بررسی مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نماید.
5)با توجه به برگزاری امتحانات جبرانی پایه دوازدهم(برای نظام آموزشی 3-3-6) در شهریور ماه، در صورتی که پذیرفته شدگان در زمان ثبت نام موفق به ارائه گواهی فراغت از تحصیل نشوند، لازم است از آنان تعهدی مبنی بر ارائه گواهی فارغ التحصیلی تا تاریخ 30/08/1404 اخذ شود. بدیهی است تاریخ درج شده در گواهی فارغ التحصیلی این متقاضیان باید تا 31/06/1404 باشد. در غیر اینصورت قبولی دانشجو لغو خواهد شد.
6)ارائه موافقت نامه رسمی و بدون قید و شرط و اصل یا گواهی مدرک فارغ التحصیلی دارندگان مدرک حوزوی(تا تاریخ 31/06/1404) توسط مدیریت حوزههای علمیه خراسان و قم. براساس مصوبه جلسه 548 به تاریخ 28/07/1383 شورای عالی انقلاب فرهنگی، طلاب حوزه علمیه که مدرک سطح یک دارند، صرفاً مجاز به ادامه تحصیل در رشته های گروه آزمایشی علوم انسانی و مشروط به گذراندن دروس پیش نیاز به تشخیص گروه آموزشی هستند.
7) قابل توجه دانشجویان مشمول نظام وظیفه: جهت دریافت معافیت تحصیلی(ویژه دانشجویان پسر) به آدرس https://services.epolice.ir مراجعه نموده و برای ورود ابتدا نام کاربری(کد ملی) و کلمه عبور( کد 5 رقمی سخا است،که در برگ معافیت دانش آموزی شما درج شده است) را وارد نمایید؛ در صورتی که به کد سخا دسترسی ندارید گزینه فراموشی کلمه عبور را انتخاب کنید و یا از درگاه پنجره دولت با شماره تماس بنام دانشجو وارد شده و درخواست اولیه خود جهت صدور معافیت تحصیلی اقدام فرمایید.
یادآوری: دانشجویان پسر در روز ثبت نام حتماً شماره موبایلی که بنام خودشان باشد همراه داشته باشند.
8)تکمیل فرم اطلاعات فردی جهت تکمیل توسط پذیرفته شدگان کلیه رشته های آزمون سراسری (پرینت بگیرید و تکمیل کنید-در پایین اطلاعیه موجود است.)
9) تکمیل فرم تقاضای ثبت نام جهت تکمیل توسط پذیرفته شدگان کلیه رشته های آزمون سراسری(پرینت بگیرید و تکمیل کنید-در پایین اطلاعیه موجود است.)
10)تکمیل فرم های وزارتی(پرینت بگیرید و تکمیل کنید-در پایین اطلاعیه موجود است.)
11)کارنامه سلامت جسم و روان دانشجویان(کارنامه سلامت) : کلیه دانشجویان لازم است پس از مراجعه به سامانه جامع پایش سلامت اقدامات لازم نسبت به تکمیل اطلاعات درخواستی ازآدرس https://Health.saorg.ir انجام دهند و خروجی را در زمان ثبت نام به صورت حضوری به کارشناسان مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی تحویل دهند.
توجه:
1) انجام آزمایشات CBC,TSH,VITD,FBS قبل از مراجعه به دانشگاه ضروری می باشد، بنابراین دانشجو باید جواب آزمایش ها روز ثبت نام به کارشناسان مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه تحویل دهد.
2)دانشجو می بایست شخصاً نسبت به انجام کارنامه سلامت روان اقدام نماید و جداً ازتکمیل فرمها توسط کافینت یا هر فرد دیگر خودداری کند.
12)طرح ثبت علایق و سلایق دانشجویان نوورود: کلیه دانشجویان لازم است با مراجعه به سامانه فرنما به آدرس https://talent.farnama.net/ اقدامات لازم نسبت به تکمیل موارد مربوطه صورت پذیرد.
ب)تمامی پذیرفته شدگان علاوه بر مدارک فوق می بایست با توجه نوع دیپلم و ... مدارک زیر را به دانشگاه تحویل دهند:
الف)افرادی که دارای مدرک نظام آموزشی قدیم هستند:
1) اصل وکپی مدرک پایان دوره دیپلم دوره نظام قدیم آموزش متوسطه(چهار ساله، شش ساله دبیرستان یا هنرستان) و 2 سال ماقبل دیپلم با درج رشته تحصیلی، بخش و شهرستان محل اخذ مدرک دیپلم
2) اصل و کپی کارنامه تحصیلی دیپلم نظام قدیم با قید معدل کتبی برای پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی گزینش صرفاً براساس سوابق تحصیلی
ب)افرادی که دارای مدرک نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی هستند:
1) اصل وکپی مدرک پایان دوره پیش دانشگاهی با درج رشته تحصیلی، بخش و شهرستان محل اخذ مدرک دوره پیش دانشگاهی.
2) اصل و کپی مدرک دیپلم متوسطه نظام آموزشی سالی واحدی / ترمی واحدی با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک.
3) اصل و کپی گواهی سال ما قبل دیپلم با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک.
معدل کتبی دیپلم موجود در گواهی دیپلم نظام جدید آموزش متوسطه یا نظام قدیم آموزش متوسطه برای پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی با اطلاعات ارسالی یکسان باشد.
پ)افرادی که دارای مدرک نظام آموزشی جدید (3-3-6) هستند:
1)اصل وکپی گواهی دیپلم متوسطه (پایه دوازدهم نظام آموزشی جدید«3-3-6») با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک.
2) اصل و کپی گواهی مربوط به عنوان رشته تحصیلی و شهر و بخش 3 سال آخر تحصیل.
3) اصل و کپی کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه دهم تا دوازدهم) برای بررسی عنوان رشته تحصیلی و شهر و بخش 3 سال آخر تحصیل.(بخش و شهرستان محل اخذ مدرک تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم ، باید با سه سال تحصیل مندرج در فایل اطلاعات یکسان باشد.)
4) تاریخ اخذ مدرک تحصیلی پایه دوازدهم در هریک از رشته های تحصیلی برای نیم سال اول باید حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 1404 باشد و برای رشته های تحصیلی پذیرش برای نیمسال دوم حداکثر تا تاریخ 30 بهمن 1404 باشد در غیر اینصورت قبولی فرد «لغو» خواهد شد.(بررسی معدل کتبی پایه دوازدهم دیپلم نظام آموزشی جدید (طبق نوع دیپلمی که در فایل اطلاعات قبولین اعلام شده) برای پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی.)
5)دانش آموزانی که بیش از یک نوع دیپلم دارند، لذا افرادی که در رشته های صرفاً براساس سوابق تحصیلی(بدون آزمون)پذیرفته شده اند باید مدارک همان دیپلم اعلام شده در فایل اطلاعات قبولی را به دانشگاه ارائه نمایند.
ت)افرادی که دارای مدرک کاردانی هستند:
1)اصل یا گواهی مدرک دوره کاردانی باید تاریخ اخذ مدرک تحصیلی کاردانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برای رشته های تحصیلی نیمسال اول حداکثر تا تاریخ 31/06/1404 و برای رشته های تحصیلی پذیرش برای نیمسال دوم باید حداکثر تا تاریخ 30/11/1404 باشد. فرم شماره 8 تکمیل شود.
ث)دانشجویان اخراجی آموزشی و یا انصرافی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی :
1) دانشجویان اخراجی آموزشی و یا دانشجویان دوره کارشناسی که مدرک معادل کاردانی (اعم از کاردانی عمومی یا کاردانی) را اخذ نموده اند نیز مانند مقررات مربوط به دانشجویان انصرافی پس از تسویه حساب کامل با موسسه ذیربط و همچنین اداره کل امور دانشجویان داخل و صندوق رفاه دانشجویان وزارت ذیربط و در صورت نداشتن مشکل نظام وظیفه(برای برادران) هیچ محدودیتی در انتخاب رشته نداشته و حق ثبت نام در رشته قبولی اعلام شده را پس از تکمیل فرمهای شماره 1 و شماره 8 دارند.
2) دانشجویان انصرافی دوره روزانه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی باید فرم انصراف قطعی از رشته قبلی، گواهی تسویه حساب کامل تایید شده دانشگاه و اداره کل امور دانشجویان داخل را به دانشگاه جدید محل تحصیل خود ارائه دهند. بدیهی است این دسته از متقاضیان می توانند تمامی تعهدات مربوط را پس از اتمام تحصیلات خود به صورت یکجا به انجام برسانند. تکمیل فرم شماره1
ج) اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت رسمی و بدون قید و شرط برای کارمندان رسمی دولت، پذیرفته شده در آزمون سراسری و تکمیل فرم شماره 10
نحوه ثبتنام اینترنتی و ثبت نام حضوری
بعد از تهیه مدارک ثبت نام، فرآیند ثبتنام دانشجو در این واحد دانشگاهی به دو صورت ثبتنام اینترنتی و ثبتنام حضوری توسط دانشجو به انجام خواهد رسید.
1. مرحله اول ثبت نام اینترنتی:
این نوع ثبتنام از روز چهارشنبه مورخ 23/07/1404 لغایت روز شنبه مورخ 26/07/1404 از طریق سایت دانشگاه سلمان فارسی کازرون و به مدت 4 روز شروع خواهد شد.
لازم به ذکر است برای ثبتنام اینترنتی، حتماً از قبل اسکن مدارک مورد نیاز که در بالا آمده است را تهیه کنید.
یادآوری:
1)اسکن عکس ۴×۳ بارزولوشن ۳۰۰dpi و فرمتjpg
2)کلیه مدارک ثبتنامی بارزولوشن ۱۵۰dpi و فرمت jpg
توجه:به منظور اسکن مدارک ثبت نامی می بایست حجم هریک از فایل ها بیشتر از300 کیلو بایت نباشد.
ثبتنام اینترنتی شامل مراحل زیر است:
1)پذیرفته شدگان می بایست به منظور مشاهده مراحل ثبت نام و دریافت شناسه کاربری و رمز عبور برای ورود به سیستم اتوماسیون آموزشی و دانشجویی وارد آدرس روبرو شوند.
https://as.kazerunsfu.ac.ir/sess/script/spclogin.aspx
2)درج تاریخ تولد، شماره شناسنامه و کدملی در فیلدهای خالی و زدن دکمه جستجو .
3)دریافت شناسه کاربری و رمزعبور و مشاهده لینک ورود به سیستم اتوماسیون آموزشی و تایید آن.
4)مشاهده سیستم اتوماسیون آموزشی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و تغییر رمز عبور و تایید آن.
5)تکمیل اطلاعات پایه به صورت صحیح و کامل.
6)تکمیل تکتک فرمهای ثبتنام و تایید آنها و زدن دکمه ارسال در پایان .( بدیهی است که تکمیل هر یک ازفرمها اجباری بوده و درصورت عدم تکمیل فرمهای یک مرحله امکان ورود به فرمهای بعد وجود ندارد.)
تذکر مهم: کلیه مکاتبات با استفاده از اطلاعات پایه ازطریق سیستم اتوماسیون آموزشی انجام میپذیرد؛ لذا عدم تکمیل فرمها یا درج اطلاعات غلط و یا به صورت ناقص موجب عدم ثبتنام نهایی میگردد و عواقب آن به عهده دانشجو خواهد بود.
هزینه امور ثبت نام (قابل پرداخت برای همه دانشجویان):
الف)واریز مبلغ 2/300/000)ریال- دویست و سی هزار تومان) بابت هزینه امور ثبت نام قابل پرداخت به صورت اینترنتی از طریق رمز دوم کارت های عابر بانک، بانک های عضو شتاب (در فرم پرداخت اینترنتی هزینه امور ثبت نام در فرایند ثبت نام)
ب)شهریه (قابل پرداخت برای دانشجویان نوبت دوم) : هزینه شهریه علی الحساب (28/800/000 ریال-دو میلیون و هشتصد و هشتاد هزار تومان) می باشد. لازم به ذکر است این هزینه علی الحساب است و تاکید می شود وجه ثبت نام حتماً بایستی از طریق اینترنت به حساب مربوطه واریز شود. ضمناً هزینه پرداخت شده به هیچ عنوان قابل برگشت نیست.
2. مرحله دوم ثبت نام حضوری:
متقا ضی موظف است بعد از انجام ثبت نام اینترنتی اصل وکپی برابر با اصل مدارک درخواستی(در بالای اطلاعیه ذکر شده است) را براساس رشته قبولی و زمانبندی جدول زیر با مراجعه به ساختمان مرکزی دانشگاه سلمان فارسی کازرون واقع در خیابان آیت الله طالقانی به مسولان ثبت نام تحویل دهد.(آدرس دانشگاه : استان فارس- شهرستان کازرون–چهار راه ارشاد – ابتدای خیابان آیتالله طالقانی – دانشگاه سلمان فارسی کازرون)
یادآوری مهم: دانشجوی گرامی قبل از تحویل مدارک تحصیلی مقطع دیپلم یک نسخه کپی برابر با اصل مدارک را تهیه و نزد خود نگه دارید.
توجه: عدم تکمیل مراحل ثبت نام اینترنتی، ثبت نام حضوری و عدم ارائه مدارک مورد نیاز درتاریخ تعیین شده، به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.
انتخاب واحد و شروع کلاس :
انتخاب واحد در نیمسال اول سال تحصیلی 14041405 پس از ثبت نام اینترنتی و تحویل کامل مدارک ثبت نامی به صورت حضوری، توسط کارشناس بخش انجام می شود.
تاریخ شروع کلاسها از روز شنبه 3 آبان 1404 خواهد بود.
در صورت نیاز به کسب اطلاع از موضوع ثبتنام لازم است مطابق با جدول زیر با مسئول ثبت نام تماس حاصل شود.
برای دریافت هر کدام از فرمها، بر روی آنها کلیک نمایید.
نظر شما :