با هدف تقویت هم‌افزایی و کمک به تسریع در بهره‌برداری از پردیس صورت پذیرفت

بازدیدهای میدانی امام جمعه و فرمانده سپاه کازرون از کارگاه‌های فعال در پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۲۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۹ کد : ۷۳ خبر اول
تعداد بازدید:۱۰۰۴
حجت‌الاسلام محمد صباحی، امام جمعه کازرون و سرهنگ غلامرضا توکل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون، طی دیدارهایی جداگانه در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، ۱۷ و ۱۸ آبان‌ماه، به همراه دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون و جمعی از اعضاء هیئت رئیسه این دانشگاه، از کارگاه‌های فعال در پردیس این دانشگاه، بازدید کردند. امام جمعه کازرون و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون، در این بازدیدها ضمن بررسی راهکارهای ممکن جهت تقویت تلاش‌ها برای تسریع در بهره‌برداری از بزرگترین پروژه عمرانی دانشگاهی در غرب استان فارس، پیگیری‌های میدانی برای تحقق این مسئله را دنبال نمودند.
بازدیدهای میدانی امام جمعه و فرمانده سپاه کازرون از کارگاه‌های فعال در پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این دیدارها، حمایت‌های عملیاتی و پیگیری‌های مستمر مسوولان شهرستان کازرون برای افتتاح این مجموعه را حائز اهمیت دانست و خاطر نشان نمود: دلسوزی و اهتمام قابل تقدیری که از سوی مسوولان ارشد شهرستان کازرون به ویژه دکتر عباسی‌دوانی، نماینده مردم شریف کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام صباحی، امام جمعه کازرون و سرهنگ توکل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون، در کنار پیگیری‌های مرادی، سرپرست فرمانداری ویژه این شهرستان، در کنار حمایت‌ها و مطالبه‌های مردم و فعالان اجتماعی برای بهره‌برداری از پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون وجود دارد، امیدهای مضاعفی را برای برطرف نمودن برخی مسائل پیش‌رو به وجود آورده است. این تعامل‌های هم‌افزا، مجموعه مدیریتی دانشگاه سلمان فارسی کازرون را نیز دلگرم‌تر نموده و خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته، گشایش‌هایی در برخی مسائل به وجود آمده و امیدواریم با تحقق آنها، بتوان بهره‌برداری از پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون را آغاز نمود.

دکتر غریب فاضل‌نیا، همچنین با اشاره به دغدغه‌های دانشجویان این دانشگاه و دیدار و گفتگوهایی که طی هفته‌های اخیر با آنها داشته است، خاطر نشان نمود: پیرو گفتگو با دانشجویان و برای برطرف نمودن برخی دغدغه‌های آنها، از جمله در مسایل مرتبط با خوابگاه، گام‌های متعددی را برای استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرستان برداشتیم و همچنان در تعاملی هم‌افزا با مجموعه‌های مدیریتی شهرستان به ویژه در سطوح ارشد، به دنبال تسهیل شرایط برای حضوری شدن دانشگاه‌ها و بهبود سطح ارایه خدمات به دانشجویان هستیم.

حجت‌الاسلام صباحی، امام جمعه کازرون نیز که به همراه برخی از خیّرین، روز دوشنبه 17 آبان‌ماه، راهی پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون شده بود، فعالیت‌های صورت گرفته و در دست اقدام این مجموعه دانشگاهی را حائز اهمیت و برجسته توصیف نمود و خاطر نشان کرد: خوشحالیم که مدیریت مناسب و جهادی دکتر غریب فاضل‌نیا و مجموعه مدیریتی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، باعث شده این دانشگاه علاوه بر آنکه در حوزه‌های علمی و فرهنگی پیشتاز و اثرگذار باشد، در حوزه‌های عمرانی و توسعه‌ای نیز گام‌های مشهود و چشمگیری را بردارد. به گونه‌ای که با آماده کردن برخی از بناهای در دست احداث پردیس و فعال کردن برخی کارگاه‌های دیگر، این پروژه را که افتتاح آن یکی از خواسته‌های دیرین مردم کازرون محسوب می‌شود، به مرحله‌ای نزدیک به بهره‌برداری رسانده است. امیدواریم با تقویت حمایت‌ها و همچنین حضور موثر خیّرین، بتوان در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مجموعه را به بهره‌برداری رساند.

گفتنی است طی این بازدید و با هدف تسریع در روند اجرای عملیات عمرانی در دست احداث، پیگیری‌های تلفنی با دکتر فریدون عباسی‌دوانی، نماینده کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی نیز صورت پذیرفت.

همچنین در بازدیدی دیگر که روز سه‌شنبه 18 آبان‌ماه برگزار گردید، سرهنگ غلامرضا توکل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون پس از بازدید میدانی از کارگاه‌های مختلف عمرانی پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، بر ضرورت تداوم فعالیت‌های جهادی برای افتتاح این پردیس تأکید کرد و خاطر نشان نمود: فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته در این پردیس دانشگاهی بسیار قابل توجه است. باتوجه به تأثیرگذاری دانشگاهی که به نام صحابه پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) نامگذاری شده است و همچنین تأثیرگذاری مشهود این دانشگاه در حوزه‌های مختلف، برای کمک به افتتاح و بهره‌برداری از این مجموعه دانشگاهی و حل مشکلات پیش‌رو، در کنار مجموعه مدیریتی دانشگاه سلمان فارسی کازرون هستیم. تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های ملی و در تعامل با سایر نهادها برای کمک به بهره‌برداری از پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، گام‌های مناسبی برداشته شود.

همچنین به دنبال این بازدید، سرهنگ غلامرضا توکل با حضور در نشستی مشترک با اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ضمن بررسی پیشنهادهای مختلف معاونان این دانشگاه برای کمک به حل برخی مسائل پیش‌رو، در تعاملی هم‌افزا با مجموعه مدیریتی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، به بحث و گفتگو پیرامون راهکارهای موجود پرداخت.

ایشان همچنین ابراز امیدواری نمود با استفاده از ظرفیت‌های مختلفی که در سطوح ملی وجود دارد، بتوان علاوه بر افتتاح این پردیس دانشگاهی، پروژه‌های عمرانی جدیدی را در این مجموعه دانشگاهی آغاز نمود.

 

گزارش تصویری این بازدیدها را با کلیک بر روی این لینک مشاهده نمایید.


نظر شما :