به دنبال بازدید میدانی از کارگاه‌های فعال در پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون مطرح شد

سرپرست فرمانداری ویژه کازرون از تداوم پیگیری‌ها برای تسریع در بهره‌برداری از پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون خبر داد

۳۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۷ کد : ۷۹ خبر اول
تعداد بازدید:۱۷۵۰
صبح امروز، ۳۰ آبان ماه، امیرحسین مرادی‌زادگان، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کازرون به همراه جمعی از اعضا هیئت رئیسه دانشگاه سلمان فارسی کازرون با حضور در پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ضمن بازدید از کارگاه‌های فعال در این مجموعه دانشگاهی، به بحث و گفتگو پیرامون راهکارهای موجود برای تسریع در آغاز بهره‌برداری از این پردیس پرداخت.
سرپرست فرمانداری ویژه کازرون از تداوم پیگیری‌ها برای تسریع در بهره‌برداری از پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون خبر داد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در این بازدید ضمن تبریک به مناسبت انتخاب مرادی‌زادگان به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه کازرون، با ابراز امیدواری نسبت به تداوم موفقیت‌های ایشان در این سمت، خاطر نشان نمود: انتظارات مردم و همچنین دانشجویان از دانشگاه سلمان فارسی کازرون زیاد است. راه‌اندازی پردیس دانشگاه نه تنها یکی از اولویت‌های مورد مطالبه عموم مردم شهرستان است، بلکه می‌تواند بسیاری از چالش‌ها و مسائل پیش‌روی دانشگاه را نیز برطرف نماید. بر این اساس تلاش کرده‌ایم تا با اتکا به ظرفیت‌های موجود و همچنین تعامل مداوم با مجموعه دستگاه‌های مدیریتی در شهرستان، استان و در سطوح ملی، برخی چالش‌های موجود در زمینه راه‌اندازی این پردیس را برطرف نماییم. در حال حاضر تسریع در این فرایند و آغاز خدمات‌دهی این مجموعه، نیازمند همت و یاری بیشتر همه دلسوزان و به ویژه مسئولان نهادهای محلی است.

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در ادامه با اشاره به برخی گشایش‌هایی که طی هفته‌های اخیر صورت گرفته، افزود: خوشبختانه تلاش‌ها و پیگیری‌های تمامی مجموعه دانشگاه سلمان فارسی کازرون در کنار حمایت‌هایی که از سوی مردم و مسئولان صورت پذیرفته است، باعث شده بتوانیم طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته چند کارگاه را در این سایت فعال نماییم و امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد تا بتوانیم به زودی به این خواسته و مطالبه‌ی به حق و دیرینه مردم شریف کازرون جامه عمل بپوشانیم.

امیرحسین مرادی‌زادگان، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کازرون نیز در این بازدید، ضمن قابل توجه ارزیابی نمودن فعالیت‌های صورت گرفته خاطر نشان نمود: برخی قسمت‌های این پردیس، در مرحله‌ای قرار دارند که می‌توانند با حمایت‌های بیشتر به بهره‌برداری برسند. تلاش می‌کنیم تا با تقویت ارتباط‌ها با نهادهای مرتبط در سطح استان و پیگیری موضوع، راهکارهای اصولی برای تحقق چند گام نهایی را نیز محقق نماییم تا بتوان شاهد آغاز بهره‌برداری از این پردیس دانشگاهی بود.

 

 


نظر شما :