با حضور حجت‌الاسلام دکتر ابراهیم ابراهیمی صورت پذیرفت

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضاء هیئت علمی

۰۴ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۶ کد : ۸۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۳۵
کارگاه آموزشی «آشنایی با قوانین و مقررات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضاء هیئت علمی»، با تدریس حجت‌الاسلام دکتر ابراهیم ابراهیمی، نماینده وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیئت علمی و با حضور اعضاء هیئت رئیسه، اعضاء هیئت‌های بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضاء هیئت علمی، جمعی از اعضاء هیئت علمی و همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار گردید.
برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضاء هیئت علمی

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در ابتدای این کارگاه که ظهر روز چهارشنبه، 3 آذرماه و در سالن اجتماعات استاد علی دوانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار گردید، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه، حضور و فعالیت اعضاء هیئت علمی توانمند و همیاران علمی پرتلاش را تکیه‌گاه‌هایی مناسب برای ارایه خدمات مطلوب به دانشجویان و جامعه برشمرد و با تقدیر از همراهی‌های حجت‌الاسلام ابراهیمی، خاطر نشان نمود: اکنون که با راه‌اندازی هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و هیئت بدوی انتظامی اعضاء هیئت علمی در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، این دانشگاه یک گام دیگر در جهت تقویت و انسجام سازمانی و اداری به پیش رفته است، امید می‌رود نتیجه عملکرد این هیئت‌ها در کنار تلاش‌های قابل تقدیر کارکنان این دانشگاه ذیل تحقق میثاق‌نامه کاری بتواند موجب تقویت اجرای سیاست‌های کلان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جهت ارایه خدماتی مطلوب‌تر به دانشجویان و جامعه گردد.

در ادامه حجت‌الاسلام دکتر ابراهیم ابراهیمی، در قالب یک کارگاه آموزشی ضمن مرور مصادیق مختلف تخلفات و چگونگی مواجهه قانون با آنها، به بیان شیوه و روند رسیدگی به شکایت‌ها و بررسی تخلفات پرداخت و تصریح نمود: هدف اصلی تمامی این فرایندها و موارد، پیشگیری و ایجاد محیطی سالم و شاداب برای ارایه خدمات مطلوب به جامعه و حفظ حقوق و شأن اعضاء هیئت علمی و کارکنان است.

وی همچنین افزود: اخلاق است که جامعه را اداره می‌کند. بنابراین بالاترین و بهترین تکیه‌گاه برای ارایه عملکرد مطلوب، تقویت اصول و مبانی اخلاقی است. براین اساس بایستی تلاش کنیم تا با در نظر داشتن مبانی اخلاقی، بتوانیم بهترین عملکرد سازمانی را ارایه نماییم.

 

 


( ۱ )

نظر شما :