همزمان با روز دانشجو صورت پذیرفت

نمایشگاه آثار طراحی و نقاشی دانشجوی دانشگاه سلمان فارسی کازرون افتتاح شد

۱۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۸ کد : ۸۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۳۴
صبح روز ۱۶ آذر، طی آیینی با حضور اعضاء هیئت رئیسه، جمعی از همیاران علمی و دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، نمایشگاه آثار طراحی و نقاشی آیدا سبزواری، دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه سلمان فارسی کازرون افتتاح شد.
نمایشگاه آثار طراحی و نقاشی دانشجوی دانشگاه سلمان فارسی کازرون افتتاح شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در آیین افتتاح این دانشگاه، حضور و فعالیت دانشجویان توانمند در حوزه‌های مختلف را از جمله ظرفیت‌های غنی این دانشگاه برشمرد و با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برای حمایت از این دانشجویان و برگزاری رویدادهایی از این دست و همچنین تقدیر از تلاش‌های فرهنگی و هنری آیدا سبزواری، دانشجوی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، خاطر نشان نمود: مطابق با سیاستگذاری‌های کلان وزارت علوم، تحقیات و فناوری، ظرفیت‌های متعددی در دانشگاه سلمان فارسی کازرون ایجاد شده است که دانشجویان علاقمند و مستعد می‌توانند با حضور و فعالیت در آنها، علاوه بر توانمندتر نمودن خود، به رشد و اعتلای فضای فرهنگی نیز کمک نمایند. خوشبختانه دانشجویان مستعدی هم در این فضاها به فعالیت پرداخته‌اند و تلاش‌های آنها می‌تواند نویددهنده افق‌های بهتری هم برای آنها و هم برای آینده جامعه باشد.

در ادامه، آیدا سبزواری، دانشجوی دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز ضمن ارایه توضیحاتی پیرامون آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه، از حمایت‌های صورت گرفته از سوی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به ویژه در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه قدردانی نمود.

گفتنی است آیدا سبزواری، دانشجوی سال سوم رشته مهندسی کامپیوتر(IT) دانشگاه سلمان فارسی کازرون است. علاقه زیاد وی به هنر و از جمله هنر نقاشی و طراحی باعث شد که فعالیت‌های هنری خود را از سال 1395 به صورت گسترده‌تر شروع نماید. وی نقاشی را در سبک‌ها و تکنیک‌های متفاوتی انجام داده و  توانسته بقیه تکنیک‌ها را به صورت خودآموز  فراگیرد. این دانشجوی هنرمند نقاشی با تکنیک مداد رنگ، خودکار، پاستل گچی، آبرنگ و... در انواع سبک‌های هایپررئال، ماندالا، کوبیسم، مینیمال و... را دنبال می‌نماید. نمایشگاه انفرادی آثار نقاشی و طراحی وی از 16 لغایت 20 آذر در دانشگاه سلمان فارسی کازرون دایر است و علاقمندان می‌توانند از ساعت 8 الی 13 از این نمایشگاه بازدید نمایند.

 

 


( ۱ )

نظر شما :