چهارمین شماره خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون منتشر شد

۲۱ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰ کد : ۱۰۰ خبر اول
تعداد بازدید:۹۲۵
صبح امروز، ۲۱ دی ماه، چهارمین شماره خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ویژه پاییز ۱۴۰۰، منتشر شد.
چهارمین شماره خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون منتشر شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این شماره که مربوط به فصل پاییز سال 1400 می‌باشد، علاوه بر انتشار رویدادهای مهم خبری این دانشگاه، یادداشت‌هایی به قلم دکتر علیرضا راستی، دکتر پریسا عبدالرضاپور، دکتر علی‌محمد محمودی، دکتر مهدی رستمی و دکتر حامد فتوحی نیز منتشر شده است. مصاحبه با دکتر علی مجیدی‌نیا، دکتر مهدی عسکری و دکتر یحیی گردانی از اعضاء هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و مصاحبه با آیدا سبزواری از دانشجویان هنرمند دانشگاه، به همراه معرفی برخی از ظرفیت‌های دانشگاه از جمله مرکز نوآوری انرژی و مرکز آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، از جمله مطالب دیگری هستند که در این شماره از خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون منتشر شده‌اند.

به دنبال انتشار شماره جدید خبرنامه دانشگاه، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته از سوی اعضا هیئت تحریریه، مدیرمسئول، سردبیر و دبیر داخلی خبرنامه دانشگاه برای انتشار چهارمین شماره آن، ابراز امیدواری نمود با روند مناسب و نظم دوره‌ای خوبی که این نشریه دارد، ارتباط دانشگاه سلمان فارسی کازرون با عموم مردم و مسئولان در سطوح مختلف تقویت شود و این مهم بتواند در نهایت منجر به هم‌افزایی هرچه بیشتر با نهادهای مختلف در جهت تقویت دانشگاه و ارایه خدمات مطلوب‌تر به جامعه شود.

گفتنی است خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون در قالب فصلنامه و به صاحب‌امتیازی دفتر ریاست و روابط عمومی این دانشگاه و با مدیرمسئولی دکتر مهدی رضایی و سردبیری دکتر علیرضا راستی منتشر شده است. مدیر داخلی این خبرنامه دکتر علی غفارپناه و اعضا هیئت تحریریه آن شامل مهندس علیرضا دهقان، دکتر یاسر خواجوی، دکتر لیلا شاملی، دکتر احسان منبری و مهندس امیراحمد نیری، از اعضا هیئت علمی این دانشگاه هستند.

علاقمندان به دریافت این خبرنامه می‌توانند نسخه دیجیتال آن را از طریق سایت دانشگاه سلمان فارسی کازرون به آدرس www.kazerunsfu.ac.ir (در قسمت خبرنامه) دریافت نموده و از طریق رایانامه newsletter@kazerunsfu.ac.ir با هیئت تحریریه آن در ارتباط باشند.


لینک دانلود فایل

( ۱ )

نظر شما :