پنجمین شماره خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون منتشر شد

۲۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۰ کد : ۱۳۰ خبر اول
تعداد بازدید:۱۱۰۱
صبح امروز، ۲۸ اسفندماه، پنجمین شماره خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ویژه زمستان ۱۴۰۰، منتشر شد.
پنجمین شماره خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون منتشر شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این شماره که مربوط به فصل زمستان سال 1400 می‌باشد، علاوه بر انتشار رویدادهای مهم خبری این دانشگاه، یادداشت‌هایی به قلم دکتر علیرضا راستی، دکتر مهدی رستمی، دکتر میثم رضایی، سعید زارع‌خفری، معصومه بذرافشان و عبدالکریم عباسی به همراه پیام تبریک نوروز و آغاز سال جدید دکتر غریب فاضل‌نیا نیز منتشر شده است. یادداشت‌هایی پیرامون بین‌المللی‌سازی آموزش عالی، آموزش مجازی، متاورس، کرسی‌های آزاداندیشی، افسانه‌های کازرونی به همراه گزارشی از فعالیت انجمن‌ها، کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در سال تحصیلی 1401 ـ 1400 از جمله مطالبی هستند که در این شماره منتشر شده‌اند.

به دنبال انتشار شماره جدید خبرنامه دانشگاه، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته از سوی اعضا هیئت تحریریه، مدیرمسئول، سردبیر و دبیر داخلی خبرنامه دانشگاه برای انتشار پنجمین شماره آن، خاطر نشان نمود: خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون، پل ارتباطی این دانشگاه با عموم مردم و مسئولان محسوب می‌شود. این پل ارتباطی می‌تواند کمک مطلوبی در جهت هم‌افزایی با سایر نهادها را ایجاد نماید که خوشبختانه با اهتمامی که در تحریریه آن وجود دارد و نظم دوره‌ای مطلوبی که دنبال نموده، زمینه مناسبی را برای تحقق این هدف ایجاد کرده است.

گفتنی است خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون در قالب فصلنامه و به صاحب‌امتیازی دفتر ریاست و روابط عمومی این دانشگاه و با مدیرمسئولی دکتر مهدی رضایی و سردبیری دکتر علیرضا راستی منتشر شده است. مدیر داخلی این خبرنامه دکتر علی غفارپناه و اعضا هیئت تحریریه آن شامل مهندس علیرضا دهقان، دکتر یاسر خواجوی، دکتر لیلا شاملی، دکتر احسان منبری و مهندس امیراحمد نیری، از اعضا هیئت علمی این دانشگاه هستند.

علاقمندان به دریافت این خبرنامه می‌توانند نسخه دیجیتال آن را از طریق سایت دانشگاه سلمان فارسی کازرون به آدرس www.kazerunsfu.ac.ir (در قسمت خبرنامه) دریافت نموده و از طریق رایانامه newsletter@kazerunsfu.ac.ir با هیئت تحریریه آن در ارتباط باشند.

 


لینک دانلود فایل

( ۴ )

نظر شما :