ششمین شماره خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون منتشر شد

۰۶ تیر ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۱ کد : ۱۵۷ خبر اول
تعداد بازدید:۸۷۱
صبح امروز، ۶ تیرماه، ششمین شماره خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ویژه بهار ۱۴۰۱، منتشر شد.
ششمین شماره خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون منتشر شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این شماره که مربوط به فصل بهار سال 1401 می‌باشد، علاوه بر انتشار رویدادهای مهم خبری این دانشگاه، یادداشت‌هایی به قلم دکتر علیرضا راستی، دکتر مهدی رستمی، دکتر علی‌محمد محمودی، دکتر میثم رضایی، ندا پناه و آمنه آبسالان منتشر شده است. در این شماره همچنین به مناسبت ارتقاء دکتر پریسا عبدالرضاپور، عضو هیئت علمی بخش آموزش زبان انگلیسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مرتبه دانشیاری، گفتگویی با ایشان منتشر شده است. معرفی کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع‌رسانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و مرور مختصری بر تاریخچه و جاذبه‌های فرهنگی شهرستان کازرون از جمله مطالب دیگری هستند که در این شماره منتشر شده‌اند.

به دنبال انتشار شماره جدید خبرنامه دانشگاه، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته از سوی اعضا هیئت تحریریه، مدیرمسئول، سردبیر و دبیر داخلی خبرنامه دانشگاه برای انتشار ششمین شماره آن، خاطر نشان نمود: تلاش مستمر و ارزشمند تحریریه این خبرنامه باعث شده زمینه‌های ارتباط دانشگاه با جامعه تقویت شود و حوزه‌های مختلف و متعددی اعم از ارتباط با صنعت، حوزه‌های دانش‌بنیان، فعالیت‌های عمرانی و توسعه‌ای، تعامل‌های هم‌افزا با سایر نهادها، فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، رویدادهای مختلف فرهنگی و... که دانشگاه در آنها برنامه‌های متعددی را دنبال می‌کند، بهتر معرفی شود و زمینه تقویت آنها را نیز فراهم آورد.

گفتنی است خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون در قالب فصلنامه و به صاحب‌امتیازی دفتر ریاست و روابط عمومی این دانشگاه و با مدیرمسئولی دکتر مهدی رضایی و سردبیری دکتر علیرضا راستی منتشر شده است. مدیر داخلی این خبرنامه دکتر علی غفارپناه و اعضا هیئت تحریریه آن شامل مهندس علیرضا دهقان، دکتر یاسر خواجوی، دکتر لیلا شاملی، دکتر احسان منبری و مهندس امیراحمد نیری، از اعضا هیئت علمی این دانشگاه هستند.

علاقمندان به دریافت این خبرنامه می‌توانند نسخه دیجیتال آن را از طریق سایت دانشگاه سلمان فارسی کازرون به آدرس www.kazerunsfu.ac.ir (در قسمت خبرنامه) دریافت نموده و از طریق رایانامه newsletter@kazerunsfu.ac.ir با هیئت تحریریه آن در ارتباط باشند.

برای دریافت شماره ششم خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون، اینجا را کلیک کنید.


لینک دانلود فایل

( ۴ )

نظر شما :