همزمان با هفته دولت و با همراهی استاندار فارس، نماینده کازرون و کوهچنار در مجلس و جمعی از مسئولان استانی و محلی صورت پذیرفت

بازدید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۰۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۴ کد : ۱۷۴ خبر اول
تعداد بازدید:۱۴۱۱
ظهر امروز، ۵ شهریورماه و همزمان با هفته دولت، دکتر زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به همراه استاندار فارس، نماینده شهرستان‌های کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه شهرستان کازرون، امام جمعه کازرون، اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه سلمان فارسی کازرون، جمعی از دانشگاهیان و مسئولان استانی و محلی به همراه جمعی از اهالی شهرستان کازرون، با حضور در پردیس ۷۸ هکتاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون، از ساختمان‌های در شرف بهره‌برداری این پردیس و همچنین کارگاه‌های عمرانی فعال در آن بازدید نمود.
بازدید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در این بازدید ضمن خیرمقدم به وزیر علوم و هیئت همراه، بهره‌برداری از پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون را آرزوی دیرینه و یکی از مطالبات عمومی مردم شهرستان کازرون برشمرد و خاطر نشان نمود: در راستای تحقق سیاست‌گذاری‌های کلان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تلاش گسترده‌ای برای آغاز بهره‌برداری از این پردیس دانشگاهی و افتتاح برخی ساختمان‌های آن از جمله ساختمان دانشکده علوم پایه و سلف سرویس صورت گرفته است. علاوه بر آن حمایت‌های مردم کازرون، حضور خیرین و حامیان دانشگاه، باعث شده در زمینه‌هایی همچون احداث خوابگاه دانشجویی گام‌های مناسبی برداشته شود.

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون همچنین با تقدیر از حمایت‌های صورت گرفته از سوی مسئولان ستادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نماینده مردم شریف شهرستان‌های کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه و امام جمعه شهرستان کازرون برای کمک به راه‌اندازی این پردیس دانشگاهی، ابراز امیدواری نمود با رهنمودهای موثر و راهبردی مقام عالی وزارت در جهت کمک به توسعه دانشگاه سلمان فارسی کازرون و همچنین تقویت بسترها برای تسریع در بهره‌برداری از این پردیس از جمله افزایش ظرفیت خوابگاهی دانشجویان، تکمیل محوطه‌سازی و تقویت بهینه تجهیزات آموزشی و کارگاهی، بتوان خدمات مطلوب‌تری را به مردم شریف شهرستان علم‌دوست و عالم‌پرور کازرون و غرب استان فارس ارایه نمود.

دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز در این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و تلاش‌های صورت گرفته، با حائز اهمیت دانستن گام‌های برداشته شده و تأکید بر ضرورت خدمات مطلوب دانشگاهی در غرب استان فارس، رهنمودهایی را جهت تقویت بسترهای مورد نیاز دانشگاه سلمان فارسی کازرون و ارایه خدمات مطلوب به دانشجویان، دانشگاهیان و عموم مردم شریف کازرون ارایه نمود.

گفتنی است پردیس 78هکتاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون، بزرگترین پروژه توسعه‌ی فضاهای دانشگاهی در غرب استان فارس است. در حال حاضر ساختمان‌های دانشکده علوم پایه و سلف سرویس این دانشگاه در مراحل نهایی آماده‌سازی جهت بهره‌برداری هستند که به زودی با هماهنگی وزارت عتف و مسئولین محلی، برنامه‌ریزی جهت افتتاح و بهره‌برداری از آنها در دستور کار قرار خواهد گرفت. همچنین کارگاه عمرانی پروژه‌های دیگری مانند مجموعه کلاس‌ها، ساختمان دانشکده فنی و مهندسی و خوابگاه خیّرساز نیز در این پردیس در حال فعالیت می‌باشند.

 

برای مشاهده گزارش تصویری این بازدید، اینجا را کلیک کنید.


( ۵ )

نظر شما :