سومین شماره خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون منتشر شد

۱۸ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۲ کد : ۵۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۰۴
صبح امروز، ۱۸ مهرماه، سومین شماره خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ویژه تابستان ۱۴۰۰، منتشر شد.
سومین شماره خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون منتشر شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این شماره که مربوط به فصل تابستان سال 1400 می‌باشد، علاوه بر انتشار رویدادهای مهم خبری این دانشگاه، یادداشت‌هایی به قلم دکتر غریب فاضل‌نیا، دکتر علیرضا راستی، دکتر نسیمه نوحی و عبدالکریم عباسی نیز منتشر شده است. مصاحبه با چهار نفر از دانشجویان نخبه دانشگاه سلمان فارسی کازرون، سمیه کیانیان‌بیگدلی، سینا محمدباقری، محمدرضا جعفری و عارف برشانپور به همراه گزارشی از قابلیت‌ها، وظایف و اهم فعالیت‌های حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون از جمله مطالب دیگری هستند که در این شماره از خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون منتشر شده‌اند.

معرفی محمدرضا اصلاح‌دریسی‌کازرونی، یکی از مشاهیر شهرستان کازرون، گزارش‌های تصویری از رویدادهای مختلف دانشگاه، خبرهایی پیرامون راه‌اندازی مرکز نوآوری انرژی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و سیمای رویدادهای علمی، فرهنگی، مذهبی و... برگزار شده توسط دانشگاه سلمان فارسی کازرون در تابستان و هفته اول مهرماه 1400، از جمله دیگر مطالبی هستند که در شماره سوم خبرنامه این دانشگاه منتشر شده‌اند.

در همین راستا، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته از سوی اعضا هیئت تحریریه، مدیرمسئول، سردبیر و دبیر داخلی خبرنامه دانشگاه برای انتشار سومین شماره آن، تداوم انتشار و نظم دوره‌ای این نشریه را حاصل تلاش حرفه‌ای و اهتمام تمامی دست‌اندرکاران انتشار خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون برشمرد و ابراز امیدواری نمود با تداوم انتشار این نشریه، بتوان تعامل و ارتباط مناسب‌تری را با جامعه برقرار کرد.

گفتنی است خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون در قالب فصلنامه و به صاحب‌امتیازی دفتر ریاست و روابط عمومی این دانشگاه و با مدیرمسئولی دکتر مهدی رضایی و سردبیری دکتر علیرضا راستی منتشر شده است. مدیر داخلی این خبرنامه دکتر علی غفارپناه و اعضا هیئت تحریریه آن شامل مهندس علیرضا دهقان، دکتر یاسر خواجوی، دکتر لیلا شاملی، دکتر احسان منبری و مهندس امیراحمد نیری، از اعضا هیئت علمی این دانشگاه هستند.

علاقمندان به دریافت این خبرنامه می‌توانند نسخه دیجیتال آن را از طریق سایت دانشگاه سلمان فارسی کازرون به آدرس www.kazerunsfu.ac.ir (در قسمت خبرنامه) دریافت نموده و از طریق رایانامه newsletter@kazerunsfu.ac.ir با هیئت تحریریه آن در ارتباط باشند.

 

 

 


لینک دانلود فایل

( ۴ )

نظر شما :