اخبار دانشگاه - آرشیو

کارکنان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دُز اول واکسن کرونا را تزریق کردند

به دنبال آغاز روند واکسیناسیون کارکنان دانشگاه‌های سراسر کشور و با هماهنگی‌های صورت گرفته با شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، کارکنان دانشگاه سلمان فارسی کازرون با حضور در مراکز تعیین شده تزریق واکسن، دُز نخست واکسن پیشگیری از کرونا را تزریق نمودند.

ادامه مطلب

زمین چمن مصنوعی پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون به بهره‌برداری رسید

زمین چمن مصنوعی پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، نخستین پروژه عمرانی احداث شده در حوزه ورزش این دانشگاه، روز چهارشنبه، ۱۷ شهریور، همزمان با بهره‌برداری از ۱۶ پروژه ورزشی در دانشگاه‌ها که به صورت مجازی و با حضور دکتر غفاری، سرپرست سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر علیزاده، مدیرکل تربیت‌بدنی این سازمان، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون و روسای ۱۵ دانشگاه و مرکز علمی دیگر کشور برگزار شد، در ارتباط تصویری با دانشگاه‌ها و به‌صورت هم‌زمان به بهره‌برداری رسید.

ادامه مطلب
با صدور حکمی از سوی دکتر غریب فاضل‌نیا صورت گرفت

انتصاب زهرا مجیدی به سمت رئیس گروه امور شاهد و ایثارگر دانشگاه سلمان فارسی کازرون

دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، طی حکمی زهرا مجیدی، مسئول دفتر ریاست این دانشگاه را به سمت رئیس گروه امور شاهد و ایثارگر دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب نمود. ایشان همچنین در حکمی جداگانه از زحمات فاطمه مختاری در زمان تصدی رئیس گروه امور شاهد و ایثارگر دانشگاه سلمان فارسی کازرون، تقدیر و تشکر نمود. ایشان همچنین پیش از این زهرا مجیدی را به عنوان مسئول دفتر ریاست دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب نموده بود.

ادامه مطلب
کارگاه آموزشی ظرفیت‌های تعالی‌بخش غدیر برگزار گردید
با حضور جمعی از مدیران فرهنگی دانشگاه‌ها، ائمه جماعات مساجد، فعالین دانشجویی، جمعی از کارکنان دانشگاه و... صورت پذیرفت

کارگاه آموزشی ظرفیت‌های تعالی‌بخش غدیر برگزار گردید

بعد از ظهر پنج‌شنبه، ۳۱ تیرماه، کارگاه آموزشی ظرفیت‌های تعالی‌بخش غدیر با حضور دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، حجت‌الاسلام وحید احمدی، دبیر ستاد بنیاد بین‌المللی غدیر در استان فارس، حجت‌الاسلام محمدحسن شفیعی‌شاهرودی، استاد دروس خارج حوزه علمیه قم و جمعی از مدیران فرهنگی دانشگاه‌های کازرون، ائمه جماعت مساجد کازرون، فعالین دانشجویی و فرهنگی، فرهنگیان و... در سالن اجتماعات استاد علی دوانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار گردید.

ادامه مطلب
بررسی بسترها برای تبدیل شدن کازرون به پایلوت علمی مطالعات آسیب‌های اجتماعی
در نشست مشترک مسوولان دانشگاه سلمان فارسی کازرون و اداره کل بهزیستی استان فارس صورت پذیرفت

بررسی بسترها برای تبدیل شدن کازرون به پایلوت علمی مطالعات آسیب‌های اجتماعی

صبح امروز، ۷ شهریور ماه، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون و دکتر سیدمحمدصادق کشفی‌نژاد، مدیرکل بهزیستی استان فارس به همراه جمعی از مدیران و مسوولان این دو مرکز و با حضور علی اسپرغم، رئیس اداره بهزیستی کازرون، در نشستی مشترک که در اداره کل بهزیستی استان فارس برگزار گردید، ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون زمینه‌های مشترک همکاری در راستای تقویت ارایه خدمات به جامعه، در خصوص بررسی بسترها برای تبدیل شدن کازرون به پایلوت مطالعات آسیب‌های اجتماعی به گفتگو پرداختند.

ادامه مطلب

پیام‌های تبریک رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون به دکتر محمدعلی زلفی‌گل و دکتر محمد سلیمانی

دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با ارسال پیام‌هایی جداگانه به دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر محمد سلیمانی، قائم مقام وزیر و رئیس مرکز هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه، انتخاب آنها را تبریک گفت و اظهار امیدواری نمود با تکیه به نگاه‌های بلندنظرانه و اندیشه‌های ژرف علمی آنها، ضمن تکمیل گام‌های از پیش برداشته شده از سوی سایر خادمین عرصه علم و پژوهش، گام‌های امیدبخش دیگری در راستای اعتلای نظام آموزش عالی کشور برداشته شود.

ادامه مطلب